Forum Nizgar MMORPG Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nizgar v. 2.0 (part 1) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Foryn Glinith
Wtajemniczony



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:29, 19 Sty 2007 Powrót do góry

Rangi:

Karmczarz - zamiast moda w karczmie - żywa istota.
Bibliotekarz/kronikarz - wrzuca i gromadzi rzeczy do biblioteki, opiekuje się nią.
Bard
Wyrocznia
Pirat
Szlachta - postacie urodzone w rodzinie władców, tj. ich dzieci, etc.
Arystokrata - ci, którzy pieniężnie wsparli grę.
Dama - żona władcy/lordów etc.
Diuk - mąż w/w.
Minister - odpowiedzialny za zmianę imion, odpowiednie profile, avatary...
Błazen (Moja wersja -> Dowcipniś xD)
Żebrak - gracz, który nieustannie prosi o pieniądze.
Zabójca - ranga przyznawana graczowi z najwyższą ilością zabójstw.
Awanturnik

Gazeta:
Redaktor naczelny - główny "dowodzący" w gazetowej dziedzinie
Redaktor

Kościół:
Arcykapłan - główny kapłan (bóstwo ogólne/dobre)
Kapłan - niższy status
Kapłan bóstwa x (gdzie x - złego ; P)

Władza:
Władca - wiadomo kto : P
Namiestnik
Lord/Książę - zaraz po dwóch w/w najwyższa władza

Armia:
Dowódca - poszczególny oddział ma swojego głównego dowodzącego, podległy królowi
Rycerz/Żołnierz - niższy rangą, wykonuje rozkacy dowódcy
Setnik/Dziesiętnik - pomocnik dowódcy
Giermek - "ciapa" armii

Prawo:
Sędzia najwyzszy - rozstrzyga końcowe spory
Sędzia
Prawnik

"Niepodlegli" władzy państwowej (acz w porozumieniu z nią): (Tu była duża rozróba... Na razie zostawiam, bo zdania były podzielone)
Kat - podległy inkwizycji, wykonuje jej rozkazy
Inkwizytor - odpowiedzialna za likwidowanie wszelkiej herezji, utrzymanie klimatu, etc.
Łowca nagród/czarownic

Alchemik - gracz z najwyższą alchemią
Arcymag - najlepszy mag
Druid
Uzdrowiciel
Czarownica
Nadworny rzemieślnik
Namaszczone Ostrze (Uchhh... Strasznie podniośle to brzmi, wręcz kiczowato... Może coś bardziej przyziemnego?) - najwyższa walka bronia białą
Król Podziemia - najlepszy złodziej


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Rasy:
Elf
Półelf (Ale z możliwością wyboru: 'Zwykły' lub 'Drow', plxplx!)
Drow
Człowiek
Półork
Driada/nimfa (tylko dla kobiet, wiadome xP)
Gnom
Halfling
Krasnolud

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

W karcie postaci (dodatkowo):
Nazwisko
Ród (Bardzo fajne... Nawet już trochę myślałem... Teraz 'adoptowanie' miałoby sens... Ale jeszcze taka rzecz... Dochowuję się potomka, i teraz taki motyw: jeżeli to będzie dziewczynka - wtedy wychowuje ją matka, [czyt. robi drugie konto i je prowadzi, później oddaje komuś chętnemu {samowola dziecka, dorosłość}] jeżeli chłopiec - ojciec. Tylko czy byłoby to możliwe ze względów technicznych?)
Charakter:
*dobry - anielski, praworządny
*neutralny - chaotyczny
*zły - chaotyczny, naturalny
(Dlaczego takie? Dziwnie... Wolę sprawdzone, D&D-owe)

Umiejętności:
*Rybactwo
*Łowiectwo
*Krawiectwo
*Jubilerstwo
(HonkHonk? Bardzo bym chciał, żeby KAŻDA wykonywana czynność miała osobną umiejętność...)
Magia:
*Żywiołów
*Natury
*Iluzji
*Śmierci

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lokacje:
*Port/wyspa - zbieranie ryb, surowców
*Las - polowanie na sarny, zające, dziki
*Domy rady państwa - władza i ministrowie

W karczmie dodać:
*Sala główna
*Piwnica
*Odpoczynek/jedzenie
*Sala gier/zabaw

Świątynia:
*Nawa główna - modlitwa
*Kaplica - małżeństwa
*Zaplecze(xP) - listy i praca dla swiatyni

Świątynia wyznawców złych bóstw:
To samo co w/w, inne opisy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bóstwa:
Dla dobrego ch.
Dla złego ch.
Dla neutralnego ch.
plus ateista/bezwyznaniowiec
(Troszkę mało... Przydałby się jakiś wybór...)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Klasy:
*Wojownik (łucznik/zabójca (A tego to dałbym raczej do złodziejskich klas) /szermierz po przekroczeniu danego limitu umiejętności?)
*Mag (zaklinacz, nekromanta-tylko dla zły-, iluzjonista i zwykły?)
*Rzemieślnik
*Złodziej/łotrzyk
*Tropiciel/łowca
*Mnich (Hmm... Taki Mnichu to pasuje mi na Złodzieja, IMO nie potrzeba osobnej klasy...)
*Barbarzyńca (Tak jak wyżej, zaliczyłbym do klas bojowych...)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Złodziejskie trzy dukaty:

Skrytobójstwo - Złodzieje (po lvlu, na którym można awansować na Zabójcę) mieliby opcję skrytobójstwa, które byłoby zwykłą walką, z dwiema różnicami: pierwszy atak Zabójcy byłby kilkukrotnie silniejszy, dodatkowo zamiast imienia gracza, pojawiałoby się Skrytobójca, co uniemożliwiłoby rozpoznanie i odwet.
Magazyny / Włamania - Każdy gracz mógłby mieć magazyn przy sklepie (koszt budowy i regularne wynagrodzenie dla magazyniera [NPCa]). Gdy cena jakiegoś surowca osiągnęłaby wyznaczony pułap, magazynier automatycznie sprzedawałby go. I z tym wiąże się pewna nowostka - zabezpieczenia. Magazyny można by zamykać, ochraniając je w ten sposób przed włamaniem. Powstałby nowy skill dla Złodzieja (zależny od inteligencji). Dodatkowo, zamki można dodatkowo wyposażyć w pułapkę, która uaktywniałaby się przy nieudanej próbie włamu. Oczywiście istniałyby różne rodzaje zamków, różniące się złożonością.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oto esencja tego tematu. Niedługo zabiorę się za resztę. Na pomarańczowo moje wtrącenia. Ewentualne propozycje zmian na pw do mnie lub w osobnym temacie. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Averill
Półbóg



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków

PostWysłany: Sob 10:17, 20 Sty 2007 Powrót do góry

niektore ranngi nic nie wnoszą.
niepodobają mi się rasy - za mało
do klas jw
do gazety czeba kreatywnych ludzi z czatem. nie mowe ze zły pomysl ale ciezko z realizacją
armia- nie potrzebne, będą paladyni u nich rangi.
inkwizytor kat i łowca czarownic -> jak to by działało? inkwizytor zbędny.
co do charakterów
prawożądny dobry
neutralny dobry
chaotyczny dobry
prawożądny neutralny
całkowicie neutralny
chaotyczny neutralny
prawożądny zły
neutralny zły
chaotyczny zły
proponuję taki podział gdyż wiele osob [ja]chciało by grać prawożądnym złym.
Magia
do każdej napisał byś spis czarów ?
klasy.. jakoś mi nie pasują.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)