Foryn Glinith
Wtajemniczony
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:29, 19 Sty 2007 |
|
Rangi:
Karmczarz - zamiast moda w karczmie - żywa istota.
Bibliotekarz/kronikarz - wrzuca i gromadzi rzeczy do biblioteki, opiekuje się nią.
Bard
Wyrocznia
Pirat
Szlachta - postacie urodzone w rodzinie władców, tj. ich dzieci, etc.
Arystokrata - ci, którzy pieniężnie wsparli grę.
Dama - żona władcy/lordów etc.
Diuk - mąż w/w.
Minister - odpowiedzialny za zmianę imion, odpowiednie profile, avatary...
Błazen (Moja wersja -> Dowcipniś xD)
Żebrak - gracz, który nieustannie prosi o pieniądze.
Zabójca - ranga przyznawana graczowi z najwyższą ilością zabójstw.
Awanturnik
Gazeta:
Redaktor naczelny - główny "dowodzący" w gazetowej dziedzinie
Redaktor
Kościół:
Arcykapłan - główny kapłan (bóstwo ogólne/dobre)
Kapłan - niższy status
Kapłan bóstwa x (gdzie x - złego ; P)
Władza:
Władca - wiadomo kto : P
Namiestnik
Lord/Książę - zaraz po dwóch w/w najwyższa władza
Armia:
Dowódca - poszczególny oddział ma swojego głównego dowodzącego, podległy królowi
Rycerz/Żołnierz - niższy rangą, wykonuje rozkacy dowódcy
Setnik/Dziesiętnik - pomocnik dowódcy
Giermek - "ciapa" armii
Prawo:
Sędzia najwyzszy - rozstrzyga końcowe spory
Sędzia
Prawnik
"Niepodlegli" władzy państwowej (acz w porozumieniu z nią): (Tu była duża rozróba... Na razie zostawiam, bo zdania były podzielone)
Kat - podległy inkwizycji, wykonuje jej rozkazy
Inkwizytor - odpowiedzialna za likwidowanie wszelkiej herezji, utrzymanie klimatu, etc.
Łowca nagród/czarownic
Alchemik - gracz z najwyższą alchemią
Arcymag - najlepszy mag
Druid
Uzdrowiciel
Czarownica
Nadworny rzemieślnik
Namaszczone Ostrze (Uchhh... Strasznie podniośle to brzmi, wręcz kiczowato... Może coś bardziej przyziemnego?) - najwyższa walka bronia białą
Król Podziemia - najlepszy złodziej
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rasy:
Elf
Półelf (Ale z możliwością wyboru: 'Zwykły' lub 'Drow', plxplx!)
Drow
Człowiek
Półork
Driada/nimfa (tylko dla kobiet, wiadome xP)
Gnom
Halfling
Krasnolud
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W karcie postaci (dodatkowo):
Nazwisko
Ród (Bardzo fajne... Nawet już trochę myślałem... Teraz 'adoptowanie' miałoby sens... Ale jeszcze taka rzecz... Dochowuję się potomka, i teraz taki motyw: jeżeli to będzie dziewczynka - wtedy wychowuje ją matka, [czyt. robi drugie konto i je prowadzi, później oddaje komuś chętnemu {samowola dziecka, dorosłość}] jeżeli chłopiec - ojciec. Tylko czy byłoby to możliwe ze względów technicznych?)
Charakter:
*dobry - anielski, praworządny
*neutralny - chaotyczny
*zły - chaotyczny, naturalny
(Dlaczego takie? Dziwnie... Wolę sprawdzone, D&D-owe)
Umiejętności:
*Rybactwo
*Łowiectwo
*Krawiectwo
*Jubilerstwo
(HonkHonk? Bardzo bym chciał, żeby KAŻDA wykonywana czynność miała osobną umiejętność...)
Magia:
*Żywiołów
*Natury
*Iluzji
*Śmierci
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lokacje:
*Port/wyspa - zbieranie ryb, surowców
*Las - polowanie na sarny, zające, dziki
*Domy rady państwa - władza i ministrowie
W karczmie dodać:
*Sala główna
*Piwnica
*Odpoczynek/jedzenie
*Sala gier/zabaw
Świątynia:
*Nawa główna - modlitwa
*Kaplica - małżeństwa
*Zaplecze(xP) - listy i praca dla swiatyni
Świątynia wyznawców złych bóstw:
To samo co w/w, inne opisy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bóstwa:
Dla dobrego ch.
Dla złego ch.
Dla neutralnego ch.
plus ateista/bezwyznaniowiec
(Troszkę mało... Przydałby się jakiś wybór...)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Klasy:
*Wojownik (łucznik/zabójca (A tego to dałbym raczej do złodziejskich klas) /szermierz po przekroczeniu danego limitu umiejętności?)
*Mag (zaklinacz, nekromanta-tylko dla zły-, iluzjonista i zwykły?)
*Rzemieślnik
*Złodziej/łotrzyk
*Tropiciel/łowca
*Mnich (Hmm... Taki Mnichu to pasuje mi na Złodzieja, IMO nie potrzeba osobnej klasy...)
*Barbarzyńca (Tak jak wyżej, zaliczyłbym do klas bojowych...)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Złodziejskie trzy dukaty:
Skrytobójstwo - Złodzieje (po lvlu, na którym można awansować na Zabójcę) mieliby opcję skrytobójstwa, które byłoby zwykłą walką, z dwiema różnicami: pierwszy atak Zabójcy byłby kilkukrotnie silniejszy, dodatkowo zamiast imienia gracza, pojawiałoby się Skrytobójca, co uniemożliwiłoby rozpoznanie i odwet.
Magazyny / Włamania - Każdy gracz mógłby mieć magazyn przy sklepie (koszt budowy i regularne wynagrodzenie dla magazyniera [NPCa]). Gdy cena jakiegoś surowca osiągnęłaby wyznaczony pułap, magazynier automatycznie sprzedawałby go. I z tym wiąże się pewna nowostka - zabezpieczenia. Magazyny można by zamykać, ochraniając je w ten sposób przed włamaniem. Powstałby nowy skill dla Złodzieja (zależny od inteligencji). Dodatkowo, zamki można dodatkowo wyposażyć w pułapkę, która uaktywniałaby się przy nieudanej próbie włamu. Oczywiście istniałyby różne rodzaje zamków, różniące się złożonością.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oto esencja tego tematu. Niedługo zabiorę się za resztę. Na pomarańczowo moje wtrącenia. Ewentualne propozycje zmian na pw do mnie lub w osobnym temacie. Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|