Forum Nizgar MMORPG Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Ścieżka rozwoju postaci Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:45, 22 Sty 2007 Powrót do góry

Projekt wcześniej już przeze mnie opisany. Wprowadza urozmaicenia klas, ma zachęcać do nabijania lvl.





Wojownicy: tacy sami jak dotychczas

potem na 5 lvl mogą wybrać klasę:

Łowca- Może walczyć tylko bronią dystansową miotającą, ma plusy do zręczności 1%*wysokość lvl. A także zamiast jednorazowo otrzymywać 0,01 strzelectwa i uników otrzymuje 0,015.

Rycerz (czy cos takiego)- Może walczyć tylko bronią ręczną, ma plusy do siły 1%*wysokość lvl. A także zamiast jednorazowo otrzymywać 0,01 walki bronią otrzymuje 0,015, proponuje jeszcze wprowadzić umiejętność posługiwania się tarczą i do tej umiejętności miał by takie same plusy.


Potem na 15 lvl mogą Rozwijać się dalej: By otrzymać te klasy trzeba przejść specjalny trening kosztujący 70k.

Łowca>>Strażnik Natury: Może walczyć tylko bronią dystansową miotającą, ma plusy do: zręczności 5%* wysokość lvl, Szybkości i Siły 1% * wysokość lvl. Jednorazowo dostaje 0,05 strzelectwa i uników a także 0,25 do obu umiejętności przy każdym lvl. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.

Rycerz>>Paladyn: Może walczyć tylko bronią ręczną ma plusy do Siły 5%*wysokość lvl, Szybkość i Zręczność 1%* wysokość lvl. Jednorazowo dostaje 0,05 walki bronią i 0,05 ewentualnej umiejętności używania tarczy, A także 0,5 do obu umiejętności przy zdobyciu każdego kolejnego lvl. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.

Na 20lvl można przejść następny trening kosztujący na 20lvl 200k a na każdym następnym lvl jest tańszy o 5k. Gdy kosztuje 5k nie będzie kosztował juz mniej.

Strażnik Natury>>Mistrz Łowiectwa. Może walczyć tylko bronią dystansową miotającą, ma plusy do: zręczności 10%*wysokość lvl. Siła 5%*wysokość lvl. Szybkość 1%*wysokość lvl. Jednorazowo dostaje 0,1 strzelectwa i uników a także 0,5 do obu umiejętności przy każdym lvl. Dostaje nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9. Przy chodzeniu w lesie i w górach wydaje 0.5 enrgi a nie 1.

Paladyn>>Mistrz Wojny.
Może walczyć tylko bronią ręczną ma plusy do Siły 10%*wysokość lvl, Zręczność 5%* wysokość lvl. Szybkość 1%* wysokość lvl. Jednorazowo dostaje 0,1 walki bronią i 0,1 ewentualnej umiejętności używania tarczy, a także 0,5 do obu umiejętności przy zdobyciu każdego kolejnego lvl. Dostaje nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9. Podczas walki na arenie zuzywa nie 1 punkt energi na jednego przeciwnika a 0,5.



Złodzieje: tacy sami jak dotychczas

potem na 5 lvl mogą wybrać klasę:

Kieszonkowiec: Ma plusy do szybkości i zręczności 1%*wysokość lvl. Ma 1%*wysokość lvl większą szanse ze uda mu się kradzież

Zabójca
: Może atakować innego gracza 4 razy na dzień. Nie częściej niż raz na reset.

Potem na 15 lvl mogą Rozwijać się dalej: By otrzymać te klasy trzeba przejść specjalny trening kosztujący 70k.


Kieszonkowiec>>>ktostam:
Ma plusy do szybkości i zręczności 5%*wysokość lvl. Ma 5%*wysokość lvl większą szanse ze uda mu się kradzierz. Może podjąć probe ucieczki z więzienia. Po nieudanej próbie okradzenia mieszkańca zaczyna z walczyć z nim i dwoma strażnikami jeśli wygra nie idzie do więzienia.(Strażnicy=potwory z areny). A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.

Zabójca>>> Skrytobójca:
Może atakować innego gracza 4 razy w ciągu dnia przy czym nie częściej niż 2 razy na reset. W walce z graczem dostaje jeden pkt akcji więcej. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.

Na 20lvl można przejść następny trening kosztujący na 20lvl 200k a na każdym następnym lvl jest tańszy o 5k. Gdy kosztuje 5k nie będzie kosztował juz mniej.

Ktostam>>>LepszyKtośtam:

Ma plusy do szybkości i zręczności 10%*wysokość lvl. Ma 10%*wysokość lvl większą szanse ze uda mu się kradzierz. Może podjąć próbę ucieczki z więzienia i ma 1%*wysokość lvl większą szanse że mu się to uda. Po nieudanej próbie okradzenia mieszkańca zaczyna z walczyć z nim i dwoma strażnikami jeśli wygra nie idzie do więzienia.(Strażnicy=potwory z areny). A także nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.

Skrytobójca>>>Eksterminator(Razz): Może atakować innego gracza 5 razy w ciągu dnia przy czym nie częściej niż 2 razy na reset. W walce z graczem dostaje dwa pkt akcji więcej, i zawsze zadaje pierwszy cios. Dostaje nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.



Barbarzyńcy: tacy jak dotychczas

Potem na 5 lvl mogą wybrać.


jakiśdzikimurzyn: Zamiast jednorazowo otrzymywać 0,01 otrzymują 0,015 do walki bronią dwu ręczną (trza ją jeszcze wprowadzić). Podczas szału bojowego ich atak wynosi 125% a obrona i unik po 10%.
[wiem ze wyszło mi 145% ale tu jest ten ich wzrost wartości bojowej]

Niszczyciel magii: Posiada premie do odporności na magie w wysokości 5%. i z każdym jego poziomem zwiększ się ona o 1%. (do max 30%). Plus jeden pkt akcji na rundę podczas walki z magami.

Potem na 15 lvl mogą Rozwijać się dalej: By otrzymać te klasy trzeba przejść specjalny trening kosztujący 70k.

Jakiśdzikimurzyn >>>Silniejszydzikimurzyn:
Zamiast jednorazowo otrzymywać 0,015 otrzymują 0,05 do walki bronią dwu ręczną. Podczas szału bojowego ich atak wynosi 140% a obrona i unik po 30%. Z kazdym lvl dostają nie 0,5 energii a 0,7 a także 0,25 walki bronią dwuręczną.


Pogromca magii: Posiada premie do odporności na magie w wysokości 15% i z każdym jego poziomem zwiększa się ona o 1.5%(do max 50%). A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7. Plus dwa pkt. Akcji na tunde podczas walki z magami.

Na 20lvl można przejść następny trening kosztujący na 20lvl 200k a na każdym następnym lvl jest tańszy o 5k. Gdy kosztuje 5k nie będzie kosztował juz mniej.

Silniejszydzikimurzyn>>>Berserker: Zamiast jednorazowo otrzymywać 0,05 otrzymują 0,1 do walki bronią dwu ręczną. Podczas szału bojowego ich atak wynosi 150% a obrona i unik po 50%. Z każdym lvl dostają nie 0,7 energii a 0,9 a także 0,5 walki bronią dwuręczną. Mogą raz na walkę zaatakować w szale nietracąc pkt. Akcji.


Postrach magii: W momencie tego awansu zaczyna posiadać odpornośc na magie w wysokości 25%. z każdym następnym poziomem zwiększa sie ona o 2%(do 75%). Dostaje nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9. Plus 3 pkt. Akcji co rundę podczas walki z magami.


Dla rzemieślników proponował bym zwiększenie ilości planów broni tak alby te które są aktualnie były dostępne dla wszystkich a te dodatkowe tylko dla określonych profesji rzemieślniczych, tak by stolarz nie mógł robić zbroi z innego planu niż jest ten podstawowy. A dodatkowe plany można by zrobić na zasadzie ze: jeden ten podstawowy jest taki pośredni, a te inne są mniej wytrzymałe ale mają więcej ataku albo odwrotnie.

Rzemieślnicy:tacy sami jak dotychczas

potem na 5 lvl mogą wybrać klasę:

Płatnerz- Dostęp dla planów dla płatnerza. Zamiast 0,01 umiejętności płatnerstwo/kowalstwo dostaje 0,015

Zbrojmistrz- Dostęp dla planów dla zbrojmistrza. Zamiast 0,01 umiejętności zbrojarstwo/kowalstwo dostaje 0,015

Stolarz- Dostęp dla planów dla stolarza. Zamiast 0,01 umiejętności stolarstwo dostaje 0,015

Szewc- Dostęp dla planów dla szewca. Zamiast 0,01 umiejętności szewstwo/krawiectwo dostaje 0,015

Krawiec- Dostęp dla planów dla krawca. Zamiast 0,01 umiejętności krawiectwo dostaje 0,015.

Jubiler- Dostęp dla planów dla Jubilera. Zamiast 0,01 umiejętności jubilerstwo dostaje 0,015.

Alchemik- Dostęp dla planów dla alchemika. Zamiast 0,01 umiejętności alchemika dostaje 0,015.

Potem na 15 lvl mogą Rozwijać się dalej: By otrzymać te klasy trzeba przejść specjalny trening kosztujący 70k.


Starszy Płatnerz- Dostęp dla planów dla płatnerza. Zamiast 0,015 umiejętności płatnerstwo/kowalstwo dostaje 0,05. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.

Starszy Zbrojmistrz- Dostęp dla planów dla zbrojmistrza. Zamiast 0,015 umiejętności zbrojarstwo/kowalstwo dostaje 0,03. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.

Starszy Stolarz- Dostęp dla planów dla stolarza. Zamiast 0,015 umiejętności stolarstwo dostaje 0,05. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.

Starszy Szewc- Dostęp dla planów dla szewca. Zamiast 0,015 umiejętności szewstwo/krawiectwo dostaje 0,05. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.

Starszy Krawiec- Dostęp dla planów dla krawca. Zamiast 0,15 umiejętności krawiectwo dostaje 0,05. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.

Starszy Jubiler- Dostęp dla planów dla Jubilera. Zamiast 0,015 umiejętności jubilerstwo dostaje 0,05

Starszy Alchemik- Dostęp dla planów dla alchemika. Zamiast 0,015 umiejętności alchemika dostaje 0,05. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.

Na 20lvl można przejść następny trening kosztujący na 20lvl 200k a na każdym następnym lvl jest tańszy o 5k. Gdy kosztuje 5k nie będzie kosztował juz mniej.

Mistrz Płatnerstwa- Dostęp dla planów dla płatnerza. Zamiast 0,05 umiejętności płatnerstwo/kowalstwo dostaje 0,1. A także nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.

Mistrz Zbrojarstwa- Dostęp dla planów dla zbrojmistrza. Zamiast 0,05 umiejętności zbrojarstwo/kowalstwo dostaje 0,1. A także nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.

Mistrz Stolarstwa- Dostęp dla planów dla stolarza. Zamiast 0,05 umiejętności stolarstwo dostaje 0,1. A także nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.

Mistrz Szewstwa- Dostęp dla planów dla szewca. Zamiast 0,05 umiejętności szewstwo/krawiectwo dostaje 0,1. A także nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.

Mistrz Krawiectwa- Dostęp dla planów dla krawca. Zamiast 0,05 umiejętności krawiectwo dostaje 0,1. A także nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.

Mistrz Jubilerstwa- Dostęp dla planów dla Jubilera. Zamiast 0,05 umiejętności jubilerstwo dostaje 0,1

Mistrz alchemiki- Dostęp dla planów dla alchemika. Zamiast 0,05 umiejętności alchemika dostaje 0,1. A także nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.




Magowie: Tacy sami jak dotychczas


potem na 5 lvl mogą wybrać klasę:

Mag bitewny: Zwiększona moc zaklęć ofensywnych i defensywnych o 10%. Gdy rzuca czary OfensoDefensywne dostaje nie 0,01 a 0,015 w umiejętności rzucaniu czarów.


Szaman: Zwiększona moc zaklęć umagiczniajączych przedmioty o 20%. Gdy rzuca te czary dostaje nie 0,01 a 0,015 w umiejętności rzucaniu czarów.

Potem na 15 lvl mogą Rozwijać się dalej: By otrzymać te klasy trzeba przejść specjalny trening kosztujący 70k.

Mag bitewny>>>Arcymag Bitewny: Zwiększona moc zaklęć ofensywnych i defensywnych o 15%. Gdy rzuca czary OfensoDefensywne dostaje nie 0,015 a 0,05 w umiejętności rzucaniu czarów. Co lvl otrzymuje: 0,25 w rzucaniu czarów i nie 0.5 a 0,7 energii.

Szaman>>>Czarodziej: Zwiększona moc zaklęć umagiczniajączych przedmioty o 25%. Gdy rzuca te czary dostaje nie 0,015 a 0,05 w umiejętności rzucaniu czarów. Co lvl otrzymuje: 0,25 w rzucaniu czarów i nie 0.5 a 0,7 energii.


Na 20lvl można przejść następny trening kosztujący na 20lvl 200k a na każdym następnym lvl jest tańszy o 5k. Gdy kosztuje 5k nie będzie kosztował juz mniej.


Arcymag Bitewny>>>Nekromanta(:/): Zwiększona moc zaklęć ofensywnych i defensywnych o 20%. Gdy rzuca czary OfensoDefensywne dostaje nie 0,05 a 0,1 w umiejętności rzucaniu czarów. Co lvl otrzymuje: 0,5 w rzucaniu czarów i nie 0.7 a 0,9 energii. Zawsze udaje mu się rzucić zaklęcie.

Czarodziej>>>Mojrzesz: Zwiększona moc zaklęć umagiczniajączych przedmioty o 30%. Gdy rzuca te czary dostaje nie 0,05 a 0,1 w umiejętności rzucaniu czarów. Co lvl otrzymuje: 0,5 w rzucaniu czarów i nie 0.7 a 0,9 energii. Zawsze udaje mu się rzucić zaklęcie.


Kursywą napisane uwagi i nazwy niepodobające się mi czyli do zmiany ale nie mam pomysłu na jakie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Foryn Glinith
Wtajemniczony



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:20, 23 Sty 2007 Powrót do góry

B. ładnie. Wazz, mam propozycję. Zróbmy ścieżkę razem. Weź moje nazwy, zrób do nich opisy i mamy pyszną ścieżynę. To co, umowa stoi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:13, 23 Sty 2007 Powrót do góry

no... można by tak zrobić, odezwij sie na gg to pogadamy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Averill
Półbóg



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków

PostWysłany: Wto 19:12, 23 Sty 2007 Powrót do góry

wazz.. super. aczkolwiek : co do nazwy łuczknika po 20 poziomie : Mistyczny Łucznik, a wojownika Mistyczny Strażnik Smile ogólnie b fajne ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)