Autor |
Wiadomość |
Wazz
Heros
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:45, 22 Sty 2007 |
|
Projekt wcześniej już przeze mnie opisany. Wprowadza urozmaicenia klas, ma zachęcać do nabijania lvl.
Wojownicy: tacy sami jak dotychczas
potem na 5 lvl mogą wybrać klasę:
Łowca- Może walczyć tylko bronią dystansową miotającą, ma plusy do zręczności 1%*wysokość lvl. A także zamiast jednorazowo otrzymywać 0,01 strzelectwa i uników otrzymuje 0,015.
Rycerz (czy cos takiego)- Może walczyć tylko bronią ręczną, ma plusy do siły 1%*wysokość lvl. A także zamiast jednorazowo otrzymywać 0,01 walki bronią otrzymuje 0,015, proponuje jeszcze wprowadzić umiejętność posługiwania się tarczą i do tej umiejętności miał by takie same plusy.
Potem na 15 lvl mogą Rozwijać się dalej: By otrzymać te klasy trzeba przejść specjalny trening kosztujący 70k.
Łowca>>Strażnik Natury: Może walczyć tylko bronią dystansową miotającą, ma plusy do: zręczności 5%* wysokość lvl, Szybkości i Siły 1% * wysokość lvl. Jednorazowo dostaje 0,05 strzelectwa i uników a także 0,25 do obu umiejętności przy każdym lvl. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.
Rycerz>>Paladyn: Może walczyć tylko bronią ręczną ma plusy do Siły 5%*wysokość lvl, Szybkość i Zręczność 1%* wysokość lvl. Jednorazowo dostaje 0,05 walki bronią i 0,05 ewentualnej umiejętności używania tarczy, A także 0,5 do obu umiejętności przy zdobyciu każdego kolejnego lvl. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.
Na 20lvl można przejść następny trening kosztujący na 20lvl 200k a na każdym następnym lvl jest tańszy o 5k. Gdy kosztuje 5k nie będzie kosztował juz mniej.
Strażnik Natury>>Mistrz Łowiectwa. Może walczyć tylko bronią dystansową miotającą, ma plusy do: zręczności 10%*wysokość lvl. Siła 5%*wysokość lvl. Szybkość 1%*wysokość lvl. Jednorazowo dostaje 0,1 strzelectwa i uników a także 0,5 do obu umiejętności przy każdym lvl. Dostaje nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9. Przy chodzeniu w lesie i w górach wydaje 0.5 enrgi a nie 1.
Paladyn>>Mistrz Wojny. Może walczyć tylko bronią ręczną ma plusy do Siły 10%*wysokość lvl, Zręczność 5%* wysokość lvl. Szybkość 1%* wysokość lvl. Jednorazowo dostaje 0,1 walki bronią i 0,1 ewentualnej umiejętności używania tarczy, a także 0,5 do obu umiejętności przy zdobyciu każdego kolejnego lvl. Dostaje nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9. Podczas walki na arenie zuzywa nie 1 punkt energi na jednego przeciwnika a 0,5.
Złodzieje: tacy sami jak dotychczas
potem na 5 lvl mogą wybrać klasę:
Kieszonkowiec: Ma plusy do szybkości i zręczności 1%*wysokość lvl. Ma 1%*wysokość lvl większą szanse ze uda mu się kradzież
Zabójca: Może atakować innego gracza 4 razy na dzień. Nie częściej niż raz na reset.
Potem na 15 lvl mogą Rozwijać się dalej: By otrzymać te klasy trzeba przejść specjalny trening kosztujący 70k.
Kieszonkowiec>>>ktostam:
Ma plusy do szybkości i zręczności 5%*wysokość lvl. Ma 5%*wysokość lvl większą szanse ze uda mu się kradzierz. Może podjąć probe ucieczki z więzienia. Po nieudanej próbie okradzenia mieszkańca zaczyna z walczyć z nim i dwoma strażnikami jeśli wygra nie idzie do więzienia.(Strażnicy=potwory z areny). A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.
Zabójca>>> Skrytobójca: Może atakować innego gracza 4 razy w ciągu dnia przy czym nie częściej niż 2 razy na reset. W walce z graczem dostaje jeden pkt akcji więcej. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.
Na 20lvl można przejść następny trening kosztujący na 20lvl 200k a na każdym następnym lvl jest tańszy o 5k. Gdy kosztuje 5k nie będzie kosztował juz mniej.
Ktostam>>>LepszyKtośtam:
Ma plusy do szybkości i zręczności 10%*wysokość lvl. Ma 10%*wysokość lvl większą szanse ze uda mu się kradzierz. Może podjąć próbę ucieczki z więzienia i ma 1%*wysokość lvl większą szanse że mu się to uda. Po nieudanej próbie okradzenia mieszkańca zaczyna z walczyć z nim i dwoma strażnikami jeśli wygra nie idzie do więzienia.(Strażnicy=potwory z areny). A także nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.
Skrytobójca>>>Eksterminator(): Może atakować innego gracza 5 razy w ciągu dnia przy czym nie częściej niż 2 razy na reset. W walce z graczem dostaje dwa pkt akcji więcej, i zawsze zadaje pierwszy cios. Dostaje nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.
Barbarzyńcy: tacy jak dotychczas
Potem na 5 lvl mogą wybrać.
jakiśdzikimurzyn: Zamiast jednorazowo otrzymywać 0,01 otrzymują 0,015 do walki bronią dwu ręczną (trza ją jeszcze wprowadzić). Podczas szału bojowego ich atak wynosi 125% a obrona i unik po 10%.
[wiem ze wyszło mi 145% ale tu jest ten ich wzrost wartości bojowej]
Niszczyciel magii: Posiada premie do odporności na magie w wysokości 5%. i z każdym jego poziomem zwiększ się ona o 1%. (do max 30%). Plus jeden pkt akcji na rundę podczas walki z magami.
Potem na 15 lvl mogą Rozwijać się dalej: By otrzymać te klasy trzeba przejść specjalny trening kosztujący 70k.
Jakiśdzikimurzyn >>>Silniejszydzikimurzyn: Zamiast jednorazowo otrzymywać 0,015 otrzymują 0,05 do walki bronią dwu ręczną. Podczas szału bojowego ich atak wynosi 140% a obrona i unik po 30%. Z kazdym lvl dostają nie 0,5 energii a 0,7 a także 0,25 walki bronią dwuręczną.
Pogromca magii: Posiada premie do odporności na magie w wysokości 15% i z każdym jego poziomem zwiększa się ona o 1.5%(do max 50%). A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7. Plus dwa pkt. Akcji na tunde podczas walki z magami.
Na 20lvl można przejść następny trening kosztujący na 20lvl 200k a na każdym następnym lvl jest tańszy o 5k. Gdy kosztuje 5k nie będzie kosztował juz mniej.
Silniejszydzikimurzyn>>>Berserker: Zamiast jednorazowo otrzymywać 0,05 otrzymują 0,1 do walki bronią dwu ręczną. Podczas szału bojowego ich atak wynosi 150% a obrona i unik po 50%. Z każdym lvl dostają nie 0,7 energii a 0,9 a także 0,5 walki bronią dwuręczną. Mogą raz na walkę zaatakować w szale nietracąc pkt. Akcji.
Postrach magii: W momencie tego awansu zaczyna posiadać odpornośc na magie w wysokości 25%. z każdym następnym poziomem zwiększa sie ona o 2%(do 75%). Dostaje nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9. Plus 3 pkt. Akcji co rundę podczas walki z magami.
Dla rzemieślników proponował bym zwiększenie ilości planów broni tak alby te które są aktualnie były dostępne dla wszystkich a te dodatkowe tylko dla określonych profesji rzemieślniczych, tak by stolarz nie mógł robić zbroi z innego planu niż jest ten podstawowy. A dodatkowe plany można by zrobić na zasadzie ze: jeden ten podstawowy jest taki pośredni, a te inne są mniej wytrzymałe ale mają więcej ataku albo odwrotnie.
Rzemieślnicy:tacy sami jak dotychczas
potem na 5 lvl mogą wybrać klasę:
Płatnerz- Dostęp dla planów dla płatnerza. Zamiast 0,01 umiejętności płatnerstwo/kowalstwo dostaje 0,015
Zbrojmistrz- Dostęp dla planów dla zbrojmistrza. Zamiast 0,01 umiejętności zbrojarstwo/kowalstwo dostaje 0,015
Stolarz- Dostęp dla planów dla stolarza. Zamiast 0,01 umiejętności stolarstwo dostaje 0,015
Szewc- Dostęp dla planów dla szewca. Zamiast 0,01 umiejętności szewstwo/krawiectwo dostaje 0,015
Krawiec- Dostęp dla planów dla krawca. Zamiast 0,01 umiejętności krawiectwo dostaje 0,015.
Jubiler- Dostęp dla planów dla Jubilera. Zamiast 0,01 umiejętności jubilerstwo dostaje 0,015.
Alchemik- Dostęp dla planów dla alchemika. Zamiast 0,01 umiejętności alchemika dostaje 0,015.
Potem na 15 lvl mogą Rozwijać się dalej: By otrzymać te klasy trzeba przejść specjalny trening kosztujący 70k.
Starszy Płatnerz- Dostęp dla planów dla płatnerza. Zamiast 0,015 umiejętności płatnerstwo/kowalstwo dostaje 0,05. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.
Starszy Zbrojmistrz- Dostęp dla planów dla zbrojmistrza. Zamiast 0,015 umiejętności zbrojarstwo/kowalstwo dostaje 0,03. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.
Starszy Stolarz- Dostęp dla planów dla stolarza. Zamiast 0,015 umiejętności stolarstwo dostaje 0,05. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.
Starszy Szewc- Dostęp dla planów dla szewca. Zamiast 0,015 umiejętności szewstwo/krawiectwo dostaje 0,05. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.
Starszy Krawiec- Dostęp dla planów dla krawca. Zamiast 0,15 umiejętności krawiectwo dostaje 0,05. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.
Starszy Jubiler- Dostęp dla planów dla Jubilera. Zamiast 0,015 umiejętności jubilerstwo dostaje 0,05
Starszy Alchemik- Dostęp dla planów dla alchemika. Zamiast 0,015 umiejętności alchemika dostaje 0,05. A także nie 0,5 maksymalnej energii co lvl a 0,7.
Na 20lvl można przejść następny trening kosztujący na 20lvl 200k a na każdym następnym lvl jest tańszy o 5k. Gdy kosztuje 5k nie będzie kosztował juz mniej.
Mistrz Płatnerstwa- Dostęp dla planów dla płatnerza. Zamiast 0,05 umiejętności płatnerstwo/kowalstwo dostaje 0,1. A także nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.
Mistrz Zbrojarstwa- Dostęp dla planów dla zbrojmistrza. Zamiast 0,05 umiejętności zbrojarstwo/kowalstwo dostaje 0,1. A także nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.
Mistrz Stolarstwa- Dostęp dla planów dla stolarza. Zamiast 0,05 umiejętności stolarstwo dostaje 0,1. A także nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.
Mistrz Szewstwa- Dostęp dla planów dla szewca. Zamiast 0,05 umiejętności szewstwo/krawiectwo dostaje 0,1. A także nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.
Mistrz Krawiectwa- Dostęp dla planów dla krawca. Zamiast 0,05 umiejętności krawiectwo dostaje 0,1. A także nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.
Mistrz Jubilerstwa- Dostęp dla planów dla Jubilera. Zamiast 0,05 umiejętności jubilerstwo dostaje 0,1
Mistrz alchemiki- Dostęp dla planów dla alchemika. Zamiast 0,05 umiejętności alchemika dostaje 0,1. A także nie 0,7 maksymalnej energii co lvl a 0,9.
Magowie: Tacy sami jak dotychczas
potem na 5 lvl mogą wybrać klasę:
Mag bitewny: Zwiększona moc zaklęć ofensywnych i defensywnych o 10%. Gdy rzuca czary OfensoDefensywne dostaje nie 0,01 a 0,015 w umiejętności rzucaniu czarów.
Szaman: Zwiększona moc zaklęć umagiczniajączych przedmioty o 20%. Gdy rzuca te czary dostaje nie 0,01 a 0,015 w umiejętności rzucaniu czarów.
Potem na 15 lvl mogą Rozwijać się dalej: By otrzymać te klasy trzeba przejść specjalny trening kosztujący 70k.
Mag bitewny>>>Arcymag Bitewny: Zwiększona moc zaklęć ofensywnych i defensywnych o 15%. Gdy rzuca czary OfensoDefensywne dostaje nie 0,015 a 0,05 w umiejętności rzucaniu czarów. Co lvl otrzymuje: 0,25 w rzucaniu czarów i nie 0.5 a 0,7 energii.
Szaman>>>Czarodziej: Zwiększona moc zaklęć umagiczniajączych przedmioty o 25%. Gdy rzuca te czary dostaje nie 0,015 a 0,05 w umiejętności rzucaniu czarów. Co lvl otrzymuje: 0,25 w rzucaniu czarów i nie 0.5 a 0,7 energii.
Na 20lvl można przejść następny trening kosztujący na 20lvl 200k a na każdym następnym lvl jest tańszy o 5k. Gdy kosztuje 5k nie będzie kosztował juz mniej.
Arcymag Bitewny>>>Nekromanta(:/): Zwiększona moc zaklęć ofensywnych i defensywnych o 20%. Gdy rzuca czary OfensoDefensywne dostaje nie 0,05 a 0,1 w umiejętności rzucaniu czarów. Co lvl otrzymuje: 0,5 w rzucaniu czarów i nie 0.7 a 0,9 energii. Zawsze udaje mu się rzucić zaklęcie.
Czarodziej>>>Mojrzesz: Zwiększona moc zaklęć umagiczniajączych przedmioty o 30%. Gdy rzuca te czary dostaje nie 0,05 a 0,1 w umiejętności rzucaniu czarów. Co lvl otrzymuje: 0,5 w rzucaniu czarów i nie 0.7 a 0,9 energii. Zawsze udaje mu się rzucić zaklęcie.
Kursywą napisane uwagi i nazwy niepodobające się mi czyli do zmiany ale nie mam pomysłu na jakie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Foryn Glinith
Wtajemniczony
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:20, 23 Sty 2007 |
|
B. ładnie. Wazz, mam propozycję. Zróbmy ścieżkę razem. Weź moje nazwy, zrób do nich opisy i mamy pyszną ścieżynę. To co, umowa stoi?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wazz
Heros
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:13, 23 Sty 2007 |
|
no... można by tak zrobić, odezwij sie na gg to pogadamy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Averill
Półbóg
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków
|
Wysłany:
Wto 19:12, 23 Sty 2007 |
|
wazz.. super. aczkolwiek : co do nazwy łuczknika po 20 poziomie : Mistyczny Łucznik, a wojownika Mistyczny Strażnik ogólnie b fajne ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|