Forum Nizgar MMORPG Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Urozmaicenie klanów (specjalnie dla Nyma) xD Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Xeris
Zaawanoswany



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 152 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mamusi i tatusia

PostWysłany: Śro 20:36, 27 Gru 2006 Powrót do góry

Trochę myślałem na temat rozbudowania klanów, i wpadłem na według mnie całkiem logiczny pomysł wprowadzenia "obrony grupowej", oraz "ataku grupowego", chodzi o to, że jeżeli kilka osób z danego klanu, aktualnie przebywa w grze(są online) to w razie ataku, na któregoś z członków tego klanu, wszyscy członkowie (oczywiście przebywający w mieście, bo cudów nie ma i ktoś z gór nie przyleci) stają do walki, na podobnej zasadzie miałby działać ataki klanowe, kilku członków klanu, po wyrażeniu zgody mogłoby zaatakować innego gracza, atak klanowy może zainicjować tylko przywódca gildii, bo w końcu "byle kto" atakiem dowodzić nie może i tu pojawia się możliwość dodatkowego zastosowania umiejętności dowodzenia, gdyż słabo zaprawiony w bojach wódz, nie może prowadzić zbyt dużej ilości wojowników, natomiast osoba, która w przenośni "zjadła zęby" na dowodzeniu oddziałami, jest w stanie zapanować nad sporą ilością żołnierzy. Urozmaiciło by to grę, i trochę poprawiło sztywną i mało atrakcyjną opcję "atakuj klan". Za stoczone bitwy przywódca klanu otrzymywać może doświadczenie + dowodzenie, a uczestnicy tylko doświadczenie. Oczywiście od razu nasuwa się pomysł atakowania grupowego byle kogo i nabijaniu dowodzenia, wprawdzie w mojej koncepcji atak grupowy będzie brał tyle samo energii ile zwykły atak, lecz ilość bitew będzie ograniczona, można wprowadzić tkz. Ministerstwo Klanów, zadanie ów ministerstwa jest proste, będzie pokazywało ile ataków grupowych w ciągu dnia(max 3) w ciągu tygodnia(max 7) i nareszcie w ciągu miesiąca(max 18 ) przeprowadził dany klan. Tutaj pojawiają się automatycznie 2 opcję, jedną jest dodanie rangi, która miałaby na zadanie pilnowanie aby limit nie został przekroczony, i druga automatyczna, gdy limit zostanie przekroczony automatycznie lider klanu zostaje wtrącony do lochów(nie wypowiadam się na temat ilości dni), oczywiście również można dodać obowiązek tego zdania jakieś randze wcześniej stworzonej.
Jasno widać, że ataki grupowe są bronią bardzo nie bezpieczną, więc należy ograniczyć możliwość dostępu do tej opcji słabo rozwiniętym graczom, zrobić to można w bardzo łatwy sposób, oprócz wyżej wymienionego ograniczenia ilości graczy zależnego od dowodzenia, zwiększenie ceny za założenie klanu oraz wymaganie poziomowe.
Ostatni pomysł jaki mi przyszedł do głowy to dodanie Kwatery/Skrytki klanowej, jeżeli członek klanu wyloguje się w swojej skrytce, nie może zostać zaatakowany przez innych graczy, co według mnie zwiększy atrakcyjność i popularność klanów, i zaczną się bardziej liczyć w rozgrywce. Wybudowanie Kwatery Klanowej będzie wymagało sporej gotówki i jeszcze większej ilości surowców Wink, kwatera niczym dom, może być rozbudowywana, wszystkie czynności będzie wykonywał tylko lider klanu. Ilość osób mieszczących się w kwaterze, będzie zależna od poziomu rozbudowania.

Aż się spociłem Razz, jeżeli coś się powtarza to sorry Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Manwe
Zaawanoswany



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 168 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:02, 27 Gru 2006 Powrót do góry

Ataki nie.
Skrytka tak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilkinss
Master



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice

PostWysłany: Śro 21:44, 27 Gru 2006 Powrót do góry

a ja na odwrót, skrytki nie ( za bardzo pachnie Tibią), ataki tak ale też możliwość obrony klanu i atakowania klanu z poziomu postaci, po wypowiedzeniu wojny przez władze klanu.

P.S.: Królu zwiększ w klanach ilość możliwych osób do rządzenia bo po 1 do każdej czynności oprócz mistrza to dość ciężko jak na wypadek wojny chciałbym żeby przynajmniej 3 osoby oprócz mnie miały dostęp do magazynu broni,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nym
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City

PostWysłany: Śro 23:11, 27 Gru 2006 Powrót do góry

Hmm, no to po kolei.
Grupowe ataki to pomysł nie tyle zły, co niedopracowany. Wystarczyłoby logować się w dogodnym momencie do gry i być w przewadze- sukces gwarantowany. Ataków byłoby więc wiele, jednak nie odzwierciedlałby one potęgi klanu, a jego względnie dobrej strategii. Z tym że zdolności przywódcy mają znaczenie, to w sumie dobry pomysł Wink
Jeśli chodzi o te skrytki całe, to generalnie ważny atut tracą domy mieszkalne graczy. Nie wiem czy jest to ruch w dobrą stronę. Może ktoś mnie przekona do tego, zobaczymy Wink

Acha i jeszcze taka uwaga (Manwe i reszta słucha): odpowiedzi ZA i PRZECIW oraz podobne to proszę w dziale Pracownia, gdzie są już gotowe projekty i liczy się to czy wprowadzić to do gry, czy też nie. Jeśli natomiast komentujecie jakąś propozycje, to wysilcie się na kilka słów od siebie Laughing bo to nie ankieta a dyskusja powinna trwać. Tyle Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Foryn Glinith
Wtajemniczony



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:58, 28 Gru 2006 Powrót do góry

Ataki - zmodyfikowany pomysł Bilkinssa - klan wypowiada wojnę i wszyscy jego członkowie otrzymują prawo walczenia w imię klanu pojedynczo, lub organizowania walk grupowych pod komendą przywódcy.
Kwatery klanowe - no przecież po biesiadzie gildiowej nikt nie da rady dojść do domu! Very Happy. A poza tym, gildia ma oferować opiekę nowcjuszom - i co, wychodzi taki na ulicę i zaraz ginie, bo nie ma gdzie się schować. Mam nadzieję, że Cię to przekona, Nymie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:47, 02 Sty 2007 Powrót do góry

Xer te ataki to z TC nie? Wink a kwatery... niee. jest karczma i mozna w niej wynajmować pokoje.(chyba ze nie można i mi sie gry pomyliły)
A i na ten ataka kazdy z potencjalnych wspoł atakujących powinien wyrazić zgode, bo być moze nie chce atakować kolegi z innego klanu. A co do obrony mozna by było gdzieś w opcjach konta zastrzec "nie stawią sie na wezwanie o pomoc osoby o id xx" jeśli niechcemy pomagać czlonkowi nawszego klanu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Manwe
Zaawanoswany



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 168 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:47, 03 Sty 2007 Powrót do góry

Wydaje sie mi nie wynajmowac to sie nie dalo...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)