Forum Nizgar MMORPG Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Akademia Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Nym
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City

PostWysłany: Śro 16:38, 30 Sie 2006 Powrót do góry

Planuję w Nowej Erze wycofać z gry Akademię (bądź znacznie zmodyfikować) gdyż gracze za bardzo starają się być cyborgami. Nie kwapią sie zdobywaniem kolejnych leveli, a jedynie podnoszą swe statystyki w akademii czego skutkiem jest pokonywanie wysokopoziomowych postaci. Takim graczom mówimy NIE Twisted Evil Jeśli macie jakieś pomysły, to może uda się zachować Akademię na NE. Ale powtarzam- w obecnej formie nie ma o tym mowy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:31, 30 Sie 2006 Powrót do góry

Był moj pomysl wprowadzenia morale. Innym rozwiazaniem są jakies inne opcje rozwoju postaci wraz z kolejnymi lvlami, zdobywanie nowego ekwipunku najwyrazniej niewystarcza. Można by było jeszcze wprowadzić ograniczenie wysokosci statystyk na kazdym lvlu ale to by bylo rozwiazanie bardzo radykalne. Najbardziej wlasciwie bylo by tak jak powedzialem zrobic by zostawanie na nizszym lvlu bylo nieplacalne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
caro
Początkujący



Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 21:38, 30 Sie 2006 Powrót do góry

Można wprowadzić limit energii do wykorzystania w akademii, jakieś 10-15 dziennie. Ktoś już chyba pisał gdzieś o tym, ale nie jestem pewny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 22:22, 30 Sie 2006 Powrót do góry

Ja bym jednak zostawił akademię, ona przynajmniej sprawia, ze gracze nie są produkowani seryjnie - każdy miałby podobne staty na danym lvl. Bez możliwości ich zmiany. Zauważmy również, że przegrane walki z innymi graczami zabierają trochę punktów statystyk - bez akademii nie uda się ich nadrobić...
Jeżeli gracze będą mieli identyczną sumę pkt statystyk będą niemalże równi sobie.

Moim zdaniem Akademia powinna pozostać, natomiast powinna być zniesiona blokada ataków graczy na niższych lvl. Walki z potworami są poprostu nudne. Natomiast każdy gracz jest inny, dzięki akademii i może być równie silny jak postać o 10lvl silniejsza.
W tej chwili właśnie blokada jest jedną z przyczyn zastoju w lvl. Gracze wolą pozostawać na niskich lvl posiadająć niskie ceny rozwoju w akadamii i szerokie możliwości ataku na innych graczy. Natomiast powiedzcie, kogo może atakować np. Averill jak na wyższych lvl są niemal tylko zaimmunitetowani rzemieślnicy i Gandalf. Razz

Ktoś natomiast (chyba Myomil) proponował, aby cena rozwoju była zależna od poziomu umiejętności - tak jak cena mikstury Nutari od il0ości pkt many.
Oczywiscie nietrenować się nieda, gdyz nie ma się wtedy absolutnie żadnych szans.
Gdyby ceny były zależne od stanu umiejęstności, a brak by było blokady ataku, graczom nie opłacałoby się utrzymywać niski lvl. Wkońcu również cena umiejętności byłaby na tyle wysoka, że bez dużych porcji energii dostępnych na wyższych lvl usyskane w górach srodki by treningów nie pokryły. To z koleji spowoduje iż opłacalnym stanie się wyoki lvl pozwalający na używanie dobrego sprzętu, który znowu byłby produkowany przez rzemieślników.

Czyli ta jednym zamachem rozwiązany byłby problem zastoju w lvl - i to na kilka róznych sposobów i braku zamówień u rzemieślników.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Thiel Assarthi
Półbóg



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z probówki

PostWysłany: Czw 1:09, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Tyle, że jakby znieść blokady atakowania osób na niższym levelu, doszłoby do tego, że osoby nowe, które jeszcze nie wytrenowały sobie statystyk byłyby atakowane przez osoby na wysokich levelach z solidnie wytrenowanymi statystykami. W sumie to tak samo rzecz się ma, jak gracze którzy grają dłużej siedzą na niskich levelach i atakują nowych graczy na tych samych levelach co oni, bo mogą. No ale jakby znieść tą blokadę, będzie jeszcze gorzej. Wydaje mi się, że powinna ona jednak pozostać. Jeśli chodzi o akademię to popieram pomysł z cenami za treningi w zależności od statystyk. Tym samym każdy nabijałby levele ażeby zarobić na utrzymanie się.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 1:47, 31 Sie 2006 Powrót do góry

1. Wyjadaczom całkowicie się nie opłaca atakować noobów/newbie
2. Proste ogrnaniczenie róznicy statystyk i w górę i w dół. Bardziej adekwatne do możliwosci niż status lvl.

A ja na moim 8 lvl naprawdę nie mam co bić...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilkinss
Master



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice

PostWysłany: Czw 9:25, 31 Sie 2006 Powrót do góry

To ja pisałem o ograniczeniu statów na lvli i ograniczeniu możliwości trenowania w akademi do okreslonej ilości energi na ten cel, co w połaczeniu z założeniem że klany miały by własne sale treningowe jak pisałem w innym temacie dało by całkiem duże zrużnicowanie postaci do tego mozna by zwiększyć ilość AP za poziom co też dało by większe zrużnicowanie, dostepność broni powinna być zmieniona by nie trzeba był kosmicznych lvli na lepszą broń ale np ograniczenia dać do broni względam statów a nie tylko lvli i tak np ktoś pakuje w siłe i mozem machać 2 ręcznym mieczem a ktoś w zręcność i dostaje lepesze łuki i dać mozliwość wykonywania ekwipunku dla magów, by i oni mogli sie rozwijać (brak konkretnych pomysłów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Myomil
Weteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 246 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 12:48, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Z tą blokadą można zrobić tak, że można atakować osobę, która ma powiedzmy do 3 poziomów mniej. Całkowicie znieść blokady nie można, bo trzeba zachwać tą "równość". I nie sądzę, że wyjadaczom by się całkowicie nie opłacało atakowanie noobów. Statystyki idą w górę (chodzi tu o bilans wygranych i przegranych walk) oraz, jeżeli takowy noob nie jest na tyle obeznany w grze, może przynieść korzyści majątkowe. Cóż... niestety trzeba również liczyć się z takimi wyrachowanymi zachowaniami.
Bilknssa popieram w kwestii broni. By bardziej zróżnicować, a najlepiej cały ekwipunek. Ja sama rozpaczliwie chciałam dobić do 5 lvl'u, by tylko zdobyć lepszą broń. Później nabijanie pięciu nastepnych poziomów za bardzo mi się nie uśmiechało. I z pewnością wielu grało tak jak ja, zastając na 5... Wprowadzić pośredni ekwipunek - to może zachęcć ludzi do nabijania lvl'i.
No i ta nieszczęsna akademia. Ograniczeń na akademię nie dawać, bo to by wyglądało tak, jakby człowiek chciałby się uczyć, a nie może, bo mu zabraniają. W moim mniemaniu to nie wchodzi w rachubę. Jednakże z braku lepszych pomysłów mozna to wcielić w życie.
Można jeszcze dodać coś takiego: z każdym podniesionym lvl'em dostajemy nie 0,3 do max energii, tylko np. 0,5. I resety tak często jak są! Czyli co dwie godz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gandalf Zielony
Weteran



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 215 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: jesteś?

PostWysłany: Czw 13:48, 31 Sie 2006 Powrót do góry

heh co ty Myomil ? cos ci sie w glowie poprzewracalo Razz To teraz sie nie dostaje 0.5 enrgi? bo ja zawsze tak myslaem ...przez tyle czasu tak mis ie wydawalo ,a ty mi teraz mowisz ,ze dostaje sie 0,3 ? nooo... chyba kogos glowa boli? albo to ja jestem kretynem ,ze tak msylalem ,albo ty sie skompromitowalas na wielka skale piszac to ...

moze ktos rozstrzygnej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:22, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Tak ja popieram Billa i Jorma. Jestem za zniesieniem blokady. mozna by bylo zrobic ewentualnie regulacje prawne piszace o tym ze postac na nizszym lvl mozna atakowac powiedzmy tylko raz dziennie.

Dobrze myo pisze!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 14:32, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Myo, sama napisałaś, iż nabijałaś lvl dla lepszego ekwipunku. Więc gdyby wprowadzić equip pośredni, ludzie byli by bardziej chętni do expowania. Fakt.

Ale sprawa 2
Czy wolisz zatakować goscia na 8 lvl i zgarnąć powiedzmy, 80PD czy nooba na 2 i zdobyć 20?
Lepiej na rajd zabrać Fiata 126, czy Subaru Impreza?
Bilans walk jest identyczny, pobór energi też. Razz

Nie zgadzam się na ograniczenie walk. Atakowanie noobów, jest poprostu nieopłacalne. A taki może być na 3 lvl i mieć, przykładowo 330INT, a ty na 7 i 200. On Cię złoji, a ty nic mu nie zrobisz Razz
A i dobrze wiesz, ze jest ograniczenie ataków na jednego gracza. Jako że wszyscy starali się nabić lvl (nie robienie tego byłoby zachowaniem nad wyraz idiotycznym, a nikt nie ma obowiązku leczyć idiotów - chce, ma), ze stanu newbie wychodziłoby się szybko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Myomil
Weteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 246 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 16:46, 31 Sie 2006 Powrót do góry

echhh...

Gadnuś, nie musisz wyszydzać. Kretynem to Ty jesteś od dawna, to każdy wie Razz ale błądzenie jest rzeczą ludzką i ja Ci wybaczam. Specjalnie poziom sobie nabiłam (teraz), żeby zobaczyć. No masz rację. Cieszysz się?

W takim razie korekta: wraz ze wzrostem lvl'u dostanie się 0,7 do max energii, nie 0,5. W sumie to jedno i to samo, idea ta sama, ale Ganduś wytknąć musi to, co nieperfekcyjne. echhh...

Jorm, zdecydowanie wolę maluszka Very Happy to taki... kobiecy samochód Very Happy i w ogóle sentyment zostanie. A tak na poważnie, to ja osobiście wolę atakować tego silniejszego. Tylko widzisz... tym, którym zależy i w ogóle ich marzeniem jest zwiększenie swojego bilansu po najmniejszej linii oporu, to oni nie będą patrzyl na to, że gra jest nie fer. Będą bezwzględnie wykorzystywać swoją przewagę. I nie mów mi, że nie znajdzie się jakiś kretyn, który by tak nie zrobił. Po prostu, będzie chciał pokazać noobom "co to nie on". I jego by nie obchodziło, że atakowanie noobów jest nieopłacalne. Po prostu: wygrana w kieszeni. I tyle. Ja jestem za atakowaniem osoby o 3 lvl'e niżej. Zdania nie zmienię, no ale "kto by mnie słuchał".

Aha. Jeszcze jedno. Jeżeli atakowanie mniej doświadczonych jest nieopłacalne, no to w takim razie po co znosić tą blokadę? W końcu to jest NIEOPŁACALNE i nikt, kto stawia na rozwój by tego nie zrobił. To jak przeczenie samemu sobie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 17:05, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Myo... bo się nie opłaca atakować noobów. Nie niższych lvl, a newbie i noobów.
I proszę Cię, przeczytaj raz jeszcze.

A jak taki pan sobie folguje nabijając bilans, to przecież poczta panoflowa jest. Jedno PM i najemnik gotowy. I jest przeciesz Ogranicznik walk. Myo przeczytaj mojego ostatniego posta, bo mi się naprawdę nie chce powtarzać...
A od łamania zakazu ataków (bash) są prawnicy. Razz

I kretynem być prawo nie zabrania jak ktoś chce być łojonym i siedzieć na niskim lvl mimo oczywistych kożyści na wyższym to ja mu zabraniać nie będę.
Tak wiec nie chodzi tu o kretyna atakującego tylko atakowanego...
I tak już prawie wszystko powtórzyłem...

Myo - zwątpiłem w Ciebie....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:12, 31 Sie 2006 Powrót do góry

To ile sie w koncu dostaje tej enrgi co lvl? nie 0.3? -.^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 17:18, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Ludzie przy żłobie mają 0.5 Myo, przy żłobie nie jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)