Autor |
Wiadomość |
Bilkinss
Master
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice
|
Wysłany:
Sob 12:00, 20 Maj 2006 |
|
mogło by być kilka budowli które klany mogły by kupować i podnosić ich poziom poto żeby uzyskiwać rużne premie.np do wytrzymałości, siły czy inteligencji członków
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nym
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City
|
Wysłany:
Sob 12:02, 20 Maj 2006 |
|
nowe opcje- tak (tylko jakie?), podnosenie statystyk- napewno nie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilkinss
Master
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice
|
Wysłany:
Sob 12:07, 20 Maj 2006 |
|
właśnie to proponujeże klan kupuje jakiś budynek i podnośi jego poziom podnosząc tym samym staty klanowiczów, tyle że ceny musiały by być wysokie żeby nie nabijać za szybko i statów,po drógie każdy klan miałby możliwość obrania własnego kierunku rozwoju
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brayann
Poszukiwacz przygód
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:30, 21 Maj 2006 |
|
statystyki?? Odradzam tego.. pierwszy klan ktory do tego dojdzie nei bedzie miał juz w innych klanach przeciwników... możliwe na przykład żeby klany dostawały kopalnie... budynki obronne... takie tam pierdoły... albo zeby klan mógł postawić w mieście swój własny sklep w którym mogliby wystawiac rzeczy tylko klanowicze...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nym
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City
|
Wysłany:
Nie 12:36, 21 Maj 2006 |
|
to wszystko mogą organizować gracze na potrzeby klanu już teraz a statystyki z oczywistych powodów odpadają
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilkinss
Master
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice
|
Wysłany:
Nie 16:59, 21 Maj 2006 |
|
może by tak dla klanów o określonej wielkości powiedzmy powyżej 30 ludzi robić lokacje w grze dostępne dla członków tego klanu i dla niezrzeszonych. można by tam stawiać rużne budynki, i zmienić wygląd wojen miedzy klanami.powiedzmy że w takiej lokacji można było by postawić mury, wierze strzelnicze zrobić fose i most zwodzony po podniesieniu kturego lokacja zostaje zamknięta dla tych co są na zewnątrz. a ataki zamiast liczby wojka i machin wykonywali by sami gracze( przy wsparciu machin) ale wojne wypowiedzieć mugł by tylko mistrz klanu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nym
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City
|
Wysłany:
Nie 17:08, 21 Maj 2006 |
|
lokacje klanowe to dobry pomysł... tylko co miałoby sie w nich znajdować
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilkinss
Master
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice
|
Wysłany:
Nie 17:16, 21 Maj 2006 |
|
daj mi kilka dni to dopracuje szczegóły
------------------------------
da się zrobić żeby mistrz klanu mógł rozesłać mas poczte do klanowiczów?
------------------------------
tu rozpisz podział budewli i jej stopnie:
- mury - przyjmują w pierwszej kolejności na siebie ciosy
1) palisada z rzerdzi -
2) palisada z bali -
3) kamienny mur poziom I -
4) kamienny mur poziom II -
5) kamienny mur poziom III -
- wierze - strzelają przed rozpoczęciem ataku
1) drewniana wierza odserwacyjna -
2) kamienna wierza odserwacyjna -
3) drewniana wierza strarznicza -
4) kamienna wierza strarznicza -
- fosy - spowalniają atakujących
1) rów z wodą -
2) głęboki rów z wodą -
3) waska fosa -
4) fosa -
5) szeroka fosa -
6) szeroka fosa z bestjami -
- mosty ułatwiają atakującym przejście przez fosy
1) grobla -
2) kładka -
3) most drewniany -
4) most kamienny -
5) drewniany most zwodzony -
6) żelazny most zwodzony -
- uzdrowiciel - zamiast standardu
1) uzdrowiciel nowicjusz - 30% tańsze leczenie -
2) uzdrowiciel praktykant - 50% tańsze leczenie, 20% tańsze wskrzeszanie -
3) doświadczony uzdrowiciel - 70% tańsze leczenie, 40% tańsze wskrzeszanie -
4) świetny uzdrowiciel - 90% tańsze leczenie, 60% tańsze wskrzeszanie -
CENY POWINNY BYĆ RACZEJ BARDZO WYSOKIE ŻEBY NIE MOŻNA BYŁO KUPIĆ WSZYSTKIEGO NA RAZ
NIEDŁUGO DOPISZE MACHINY OBLĘŻNICZE
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bilkinss dnia Pon 8:24, 22 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Bilkinss
Master
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice
|
Wysłany:
Czw 9:46, 25 Maj 2006 |
|
MACHINY OBLĘŻNICZE
atakując twierdze wroga każdy mógłby zabrać 1 machine
- katapylty - zadają określoną ilość zniszczeń budowlom: murom, bramom, wierzom i budymkom wewnątrz twierdzy
- drabiny - pozwalają przejść przez mury bez potrzeby ich niszczenia
- tarany - pozwalają niszczyć bramy o ile niejest to most zwodzony
jeśli atak się powiedzie to atakujący może zabrać machine jeśli nie machina ulega zniszczeniu
ceny oczywiście niższe od cen budowli obronnych tylko katapult odpoawiednio drogie
dodatkowe budowle dające premie na poziomie 1, 3 i 5 % do umiejętności klanowiczom (oczywiście za rozsondną opłatą od osoby) :
Akademia Wojskowa - premia do dowodzenia
Szkoła Magi - premia do alchemi i rzucania czarów
Mistrzowska Kuźnia - premia do kowalstwa
Akademia Stolarska - premia do stolarstwa
i tak dalej, ale tylko niewielkie premie i opłata najpierw dla klanu za wybudowanie, a potem od karzdej osoby za nauke
jeszcze jedno dało by rade dodać dla klanów jakieś ikonki przy imieniu żeby było widać ktogdzie jest?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|