Forum Nizgar MMORPG Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 klany II Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Bilkinss
Master



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice

PostWysłany: Sob 12:00, 20 Maj 2006 Powrót do góry

mogło by być kilka budowli które klany mogły by kupować i podnosić ich poziom poto żeby uzyskiwać rużne premie.np do wytrzymałości, siły czy inteligencji członków


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nym
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City

PostWysłany: Sob 12:02, 20 Maj 2006 Powrót do góry

nowe opcje- tak (tylko jakie?), podnosenie statystyk- napewno nie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilkinss
Master



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice

PostWysłany: Sob 12:07, 20 Maj 2006 Powrót do góry

właśnie to proponujeże klan kupuje jakiś budynek i podnośi jego poziom podnosząc tym samym staty klanowiczów, tyle że ceny musiały by być wysokie żeby nie nabijać za szybko i statów,po drógie każdy klan miałby możliwość obrania własnego kierunku rozwoju


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brayann
Poszukiwacz przygód



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:30, 21 Maj 2006 Powrót do góry

statystyki?? Odradzam tego.. pierwszy klan ktory do tego dojdzie nei bedzie miał juz w innych klanach przeciwników... możliwe na przykład żeby klany dostawały kopalnie... budynki obronne... takie tam pierdoły... albo zeby klan mógł postawić w mieście swój własny sklep w którym mogliby wystawiac rzeczy tylko klanowicze...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nym
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City

PostWysłany: Nie 12:36, 21 Maj 2006 Powrót do góry

to wszystko mogą organizować gracze na potrzeby klanu już teraz Razz a statystyki z oczywistych powodów odpadają


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilkinss
Master



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice

PostWysłany: Nie 16:59, 21 Maj 2006 Powrót do góry

może by tak dla klanów o określonej wielkości powiedzmy powyżej 30 ludzi robić lokacje w grze dostępne dla członków tego klanu i dla niezrzeszonych. można by tam stawiać rużne budynki, i zmienić wygląd wojen miedzy klanami.powiedzmy że w takiej lokacji można było by postawić mury, wierze strzelnicze zrobić fose i most zwodzony po podniesieniu kturego lokacja zostaje zamknięta dla tych co są na zewnątrz. a ataki zamiast liczby wojka i machin wykonywali by sami gracze( przy wsparciu machin) ale wojne wypowiedzieć mugł by tylko mistrz klanu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nym
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City

PostWysłany: Nie 17:08, 21 Maj 2006 Powrót do góry

lokacje klanowe to dobry pomysł... tylko co miałoby sie w nich znajdować Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilkinss
Master



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice

PostWysłany: Nie 17:16, 21 Maj 2006 Powrót do góry

daj mi kilka dni to dopracuje szczegóły

------------------------------

da się zrobić żeby mistrz klanu mógł rozesłać mas poczte do klanowiczów?

------------------------------

tu rozpisz podział budewli i jej stopnie:

- mury - przyjmują w pierwszej kolejności na siebie ciosy

1) palisada z rzerdzi -
2) palisada z bali -
3) kamienny mur poziom I -
4) kamienny mur poziom II -
5) kamienny mur poziom III -

- wierze - strzelają przed rozpoczęciem ataku

1) drewniana wierza odserwacyjna -
2) kamienna wierza odserwacyjna -
3) drewniana wierza strarznicza -
4) kamienna wierza strarznicza -

- fosy - spowalniają atakujących

1) rów z wodą -
2) głęboki rów z wodą -
3) waska fosa -
4) fosa -
5) szeroka fosa -
6) szeroka fosa z bestjami -


- mosty ułatwiają atakującym przejście przez fosy

1) grobla -
2) kładka -
3) most drewniany -
4) most kamienny -
5) drewniany most zwodzony -
6) żelazny most zwodzony -

- uzdrowiciel - zamiast standardu

1) uzdrowiciel nowicjusz - 30% tańsze leczenie -
2) uzdrowiciel praktykant - 50% tańsze leczenie, 20% tańsze wskrzeszanie -
3) doświadczony uzdrowiciel - 70% tańsze leczenie, 40% tańsze wskrzeszanie -
4) świetny uzdrowiciel - 90% tańsze leczenie, 60% tańsze wskrzeszanie -


CENY POWINNY BYĆ RACZEJ BARDZO WYSOKIE ŻEBY NIE MOŻNA BYŁO KUPIĆ WSZYSTKIEGO NA RAZ


NIEDŁUGO DOPISZE MACHINY OBLĘŻNICZE


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bilkinss dnia Pon 8:24, 22 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Bilkinss
Master



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice

PostWysłany: Czw 9:46, 25 Maj 2006 Powrót do góry

MACHINY OBLĘŻNICZE

atakując twierdze wroga każdy mógłby zabrać 1 machine

- katapylty - zadają określoną ilość zniszczeń budowlom: murom, bramom, wierzom i budymkom wewnątrz twierdzy

- drabiny - pozwalają przejść przez mury bez potrzeby ich niszczenia


- tarany - pozwalają niszczyć bramy o ile niejest to most zwodzony

jeśli atak się powiedzie to atakujący może zabrać machine jeśli nie machina ulega zniszczeniu

ceny oczywiście niższe od cen budowli obronnych tylko katapult odpoawiednio drogie


dodatkowe budowle dające premie na poziomie 1, 3 i 5 % do umiejętności klanowiczom (oczywiście za rozsondną opłatą od osoby) :

Akademia Wojskowa - premia do dowodzenia

Szkoła Magi - premia do alchemi i rzucania czarów

Mistrzowska Kuźnia - premia do kowalstwa

Akademia Stolarska - premia do stolarstwa

i tak dalej, ale tylko niewielkie premie i opłata najpierw dla klanu za wybudowanie, a potem od karzdej osoby za nauke

jeszcze jedno dało by rade dodać dla klanów jakieś ikonki przy imieniu żeby było widać ktogdzie jest?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)