Forum Nizgar MMORPG Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Ludzie Północy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 13:34, 02 Lis 2006 Powrót do góry

Nizgar dotknęła seria straszliwych klęsk, lub zostało zaatakowane przez barbarzyńskie plemiona i orcze hordy, które zeszły z gór. Spora grupa mieszkańców postanowiła uciekać. Zostali nomadami, lub ci źli znajdując okazję połączyli się w grupki bandytów napadających na Nizgarskie wioski i miasteczka. W krótce zaczęli łączyć się w większe struktury, stanowiąc zagrożenie dla jedności państwa. Niektórzy zajęli się wikingiem, napadając na statki, z tak ważnym w tych czasach zaopatrzeniem i blokując porty tygodniami. Gdy udało się odeprzeć najeźdzców król stworzył grupę specjalnych wojowników - palladynów, która zajęła się eksterminacją banitów.

Natomiast nomadzi osiedli w północnych rejonach państwa, otoczeni i chronieni przez góry i zatokę. Stworzyli luźną federację plemion, pod przywództwem charyzmatycznego szamana. Proklamowali swą niezależność od Nizgaru, który mimo licznych prób, a z powodu trudnego terenu i wojny, nie mógł przerzucić wiekszych sił w tamte rejony. Palladyni zajęci byli zwalczaniem bandytów. W krótce udało się uzyskać względną równowage pomiędzy krainami.

Zmiany:
Arrow Nowa klasa - Palladyni [+do Siły i Siły Woli, nieograniczona ilość walk z wrogami systomu - czyt. Bandyci, specjalne questy królewskie.]
Arrow Nowe miasto - Osada Nomadów [Inne nazwy budynków, usunięcie niektórych. Dostęp jedynie przez góry]
Arrow Nowa lokacja - Port w osadzie nomadów
Arrow Nowa praca - rybactwo [tylko w porcie. Ryby do sprzedaży na targu, w skupie; możliwosć odnalezienia skarbów i walki z potworami morskimi]
Arrow Nowa klasa - Wiking [+ do siły i zwiększone szczęście w rybołóstwie, możliwość zakupu i podróży statkiem - łupienia nadmorskich osad. Coś jescze ale nie wiem co Wink]
Arrow Nowe bogactwo - Ryby [ości mogą posłużyć do wyroby magicznych ozdób w Osadzie Nomadów - naszyjniki, pierścienie itp.; Mięso dodaje HP]
Arrow Nowa statystyka - frakcja [Nizgar, Nomadzi, Bandyci]
Arrow Bandyci nie mają ograniczenia ataków na innych graczy ale w ich wiosce nie ma sklepów z dobrym ekwipunkiem, a w pozostałych mają zawyżone ceny i kilka innych wad. Bandyci nie posiadają rang.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jormungund dnia Czw 21:10, 02 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Averill
Półbóg



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków

PostWysłany: Czw 19:41, 02 Lis 2006 Powrót do góry

moożna komentować ?

jak tak to..

nice... Razz

czy to wsystkie zmiany ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nym
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City

PostWysłany: Czw 20:03, 02 Lis 2006 Powrót do góry

mam nadzieję nie wszystko, niech przybywa propozycji Wink kilka nawet nawet, ale nie wszystkie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 21:34, 02 Lis 2006 Powrót do góry

Komentować, wolno, a jakże. Jednakze w tym wątku chcialbym przedstawić moją ideę rozwoju fabularnego gry.

Questy
W głównej siedzibie każdej frakcji znajdować się będzie miejsce, gdzie będzie można załapać się na małe questy - czy to zlecane od graczy, czy też przez krola/herszta/wodza (w zależności od frakcji).
Wyjątkiem bedzie klasa-ranga Paladynów. Ci bowiem będą mogli przyjmować specjalne zadania tylko od króla, ale za to ze specjalnymi bonusami.

Kilka questów przykładowych:
Arrow Pokonanie herszta bandytów (gracza, a więc postawienie na PvP) - dla Paladyna
Arrow Ileśtem zabitych potworó, które wałęsają się przy wschodniej granicy lasu, bo nie pozwalają przedostać się do niego (przy okazji ataki na graczy jadących tam). Quest trudny i bogato wynagrodzony. Tylko dla doświadczonych graczy. Bo ataki mają też wpływ na innych. Po wykonaniu questa, ataki na innych również zanikną. Zwiększy to konkurencję między graczami.
Arrow Turniej rycerski. Nagrodą ranga rycerza. Ale to już kiedy gra będzie bardziej zaawansowana.
Arrow Pokonanie piratów. Pokonanie kilku graczy o klasie Wikinga

Questy byłyby zaliczane na podstawie określonych raportów dziennika przesłanych do króla/zleceniodawcy [nowa opcja menu]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:57, 02 Lis 2006 Powrót do góry

no mi sie podaba bardzo, zwlaszcza qesty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nym
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City

PostWysłany: Pią 20:55, 03 Lis 2006 Powrót do góry

co do questów, to jeśli macie jakieś pomysły, to proszę do mnie na prive Wink można by stworzyć kilka nowych przygód, ale niech będą one znane tylko mi i autorowi, ponieważ odebrałoby to graczom całą zabawę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilkinss
Master



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice

PostWysłany: Śro 14:21, 08 Lis 2006 Powrót do góry

jak najbardziej za


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Foryn Glinith
Wtajemniczony



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:40, 21 Lis 2006 Powrót do góry

Wspaniale, tylko... Wszystkie te questy są nastawione na walkę...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 15:36, 21 Lis 2006 Powrót do góry

To są przykłady. Zawsze można wprowadzić questy rzemieślnicze - polegające na wykonaniu określonego przedmiotu. Lub zdobyciu matariałów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Foryn Glinith
Wtajemniczony



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:55, 21 Lis 2006 Powrót do góry

'Zdobyciu materiałów' - Coś dla mojego złodzieja Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 21:53, 28 Lis 2006 Powrót do góry

Propozycje organizacji przestrzeni:

1. Osada Nomadów - Brattahlid*/Vinterhild
Arrow Dotęp jedynie przez góry
Arrow Nowa lokacja - Port
Władza:
Arrow Starszyzna - dzieląca się na kilku "Starszych" (zadania Lordów)
Arrow Wódz (zadania Króla)

2. Obóz Bandytów
Arrow B. Mała liczba budynków.
Arrow W sklepie tylko podstawowe itemy.
Władza:
Arrow Herszt (zadania króla)

3. Elamshin
Tak jak było.
Arrow Wyższe ceny dla członków frakcji bandytów


Dla każdej frakcji osobne gildie.
Każdy przywódca spełnia swoje zadania tylko w obrębie swojej domeny.
Dalsze informacje nastąpią.

______________
*(Brattahlid na cześć osady Eryka Czerwonego na Grenlandii)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilkinss
Master



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice

PostWysłany: Wto 22:54, 28 Lis 2006 Powrót do góry

Jorm twoja wiedza na temat Vikingów mnie zadziwia więc pochwale się tym co ja wiem: to nie Kolumb odkrył ameryke tylko Vikingowie Ty o tym wiesz tak jak ja ale reszta świata nie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kyorl
Zaawanoswany



Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V`eldrinnvelkyn | Wuwu-a

PostWysłany: Śro 16:08, 29 Lis 2006 Powrót do góry

Bilkinss napisał:
to nie Kolumb odkrył ameryke tylko Vikingowie Ty o tym wiesz tak jak ja ale reszta świata nie


Kolumb prawdopodobnie opierał się na wiedzy, tudziez przekazach ustnych usłyszanych na wyspach. Podróżował wczesniej wokół Europy. A po za tym - wikingowie map nie rysowali, trudno więc okreslić ich wiedzę. Równie dobrze, przytoczyc teze innego człeka mozna, ze to Chińczycy odkryli. Duzo ludzi o tym wie ; )

Ale to offtop z mojej strony.

Cytat:
Bandyci nie mają ograniczenia ataków na innych graczy ale w ich wiosce nie ma sklepów z dobrym ekwipunkiem, a w pozostałych mają zawyżone ceny i kilka innych wad. Bandyci nie posiadają rang.


A jak sobie zrobią, albo zamówią ekwi? Ogólnie na nie, za wporwadzeniem tego, zeby mieli nieograniczona liczbę ataków, pakernia to dosyć popularny "zawód", tu by była zwiększona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 1:54, 01 Gru 2006 Powrót do góry

O zrobienie/zamówienie nie ma obawy. Zmienią się również klasy:

Nomadzi:
Arrow Rzemieślik
- Inne przedmioty
Arrow Szaman
- Odmiana maga.
- Czary Natury
- Wybór domeny (żywioły + żywioł życia)
- Bonusy przy opiece nad chowańcami
-gdy domeną jest domena życia, Szaman może rzucać jedynie czary wspomagające/leczące i używać broni białej.
Arrow Wiking
- Jedyny mogący pływać statkami.
- Łupienie (okradanie sklepów innych frakcji, mała szansa na zdobycie pieniędzy z sakwy/przedmiotu)
Arrow Berserker
- Szał bitewny (+40% siły, +40% szybkości, -30% zręczności. Czas trwania: rundach*lvl)
- Nie może używać zbroi.

Może coś wymyślę jeszcze.

Elamshińczycy (?):
Arrow Tak jak było, ale bez Barbarzyńcy.
Arrow Palladyn
- Walka tylko z innymi frakcjami
- Special Questy od Króla
- Spokój Ducha (+40% zręczności, +40% SW, - 30% Siły. Czas trwania w rundach: 1*lvl)
- To co napisane było wcześniej
- Możliwość ograniczonego do 1 na reset ataku na frakcję Bandytów (Ale ile kto chce na dobę)

Bandyci:
Arrow Jako jedyni posiadają Barbarzyńce
Arrow Nekromanta (zamiast maga)
-Wysysanie HP/MP.
-Obniżanie współczynników na czas walki
Arrow Brak rzemieślinków

Kruca, troche mi się technicznie pokomplikowało :/

Jeżeli chodzi o masowe ataki, to tylko jeden na reset i to tylko na przeciwną frakcję (Weźmy jeszcze pod uwagę brak możliwosci ataku postaci w oddalonych lokacjach).
No i są Palladyni.
Kolejna kwestia. Frakcje dostaną opcje klanu: żołnierze/fortyfikacje. I możliwość ataku na inne frakcje. Gildie pozostają.
Fndusze z darów i z opłat za przejazdy, dziesięcinę od Wikingów za łupy, wergeld za ściganych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Averill
Półbóg



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków

PostWysłany: Pią 20:03, 01 Gru 2006 Powrót do góry

suchajcie... Ja mam wielki problem... ;D bo jestem Averill, Lord Averill...
Jakie staty miałby Paladyn ? jakie ograniczenia klasowe ? bo tak. Jakby był Cień, grałbym Cieniem, no i ddo tego Mroczny Paladyn jak ulał... ale jak tym walczyć ? chce żeby był podobny do wojownika... ale charakter zły i paladyn ?
a może bym dostał klase specjalną: Paladyn Mroku albo Mistyczny Strażnik ?Very Happy to był żart i prośba jednocześnie. ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)