Autor |
Wiadomość |
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Czw 13:34, 02 Lis 2006 |
|
Nizgar dotknęła seria straszliwych klęsk, lub zostało zaatakowane przez barbarzyńskie plemiona i orcze hordy, które zeszły z gór. Spora grupa mieszkańców postanowiła uciekać. Zostali nomadami, lub ci źli znajdując okazję połączyli się w grupki bandytów napadających na Nizgarskie wioski i miasteczka. W krótce zaczęli łączyć się w większe struktury, stanowiąc zagrożenie dla jedności państwa. Niektórzy zajęli się wikingiem, napadając na statki, z tak ważnym w tych czasach zaopatrzeniem i blokując porty tygodniami. Gdy udało się odeprzeć najeźdzców król stworzył grupę specjalnych wojowników - palladynów, która zajęła się eksterminacją banitów.
Natomiast nomadzi osiedli w północnych rejonach państwa, otoczeni i chronieni przez góry i zatokę. Stworzyli luźną federację plemion, pod przywództwem charyzmatycznego szamana. Proklamowali swą niezależność od Nizgaru, który mimo licznych prób, a z powodu trudnego terenu i wojny, nie mógł przerzucić wiekszych sił w tamte rejony. Palladyni zajęci byli zwalczaniem bandytów. W krótce udało się uzyskać względną równowage pomiędzy krainami.
Zmiany:
Nowa klasa - Palladyni [+do Siły i Siły Woli, nieograniczona ilość walk z wrogami systomu - czyt. Bandyci, specjalne questy królewskie.]
Nowe miasto - Osada Nomadów [Inne nazwy budynków, usunięcie niektórych. Dostęp jedynie przez góry]
Nowa lokacja - Port w osadzie nomadów
Nowa praca - rybactwo [tylko w porcie. Ryby do sprzedaży na targu, w skupie; możliwosć odnalezienia skarbów i walki z potworami morskimi]
Nowa klasa - Wiking [+ do siły i zwiększone szczęście w rybołóstwie, możliwość zakupu i podróży statkiem - łupienia nadmorskich osad. Coś jescze ale nie wiem co ]
Nowe bogactwo - Ryby [ości mogą posłużyć do wyroby magicznych ozdób w Osadzie Nomadów - naszyjniki, pierścienie itp.; Mięso dodaje HP]
Nowa statystyka - frakcja [Nizgar, Nomadzi, Bandyci]
Bandyci nie mają ograniczenia ataków na innych graczy ale w ich wiosce nie ma sklepów z dobrym ekwipunkiem, a w pozostałych mają zawyżone ceny i kilka innych wad. Bandyci nie posiadają rang.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jormungund dnia Czw 21:10, 02 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Averill
Półbóg
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków
|
Wysłany:
Czw 19:41, 02 Lis 2006 |
|
moożna komentować ?
jak tak to..
nice...
czy to wsystkie zmiany ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nym
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City
|
Wysłany:
Czw 20:03, 02 Lis 2006 |
|
mam nadzieję nie wszystko, niech przybywa propozycji kilka nawet nawet, ale nie wszystkie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Czw 21:34, 02 Lis 2006 |
|
Komentować, wolno, a jakże. Jednakze w tym wątku chcialbym przedstawić moją ideę rozwoju fabularnego gry.
Questy
W głównej siedzibie każdej frakcji znajdować się będzie miejsce, gdzie będzie można załapać się na małe questy - czy to zlecane od graczy, czy też przez krola/herszta/wodza (w zależności od frakcji).
Wyjątkiem bedzie klasa-ranga Paladynów. Ci bowiem będą mogli przyjmować specjalne zadania tylko od króla, ale za to ze specjalnymi bonusami.
Kilka questów przykładowych:
Pokonanie herszta bandytów (gracza, a więc postawienie na PvP) - dla Paladyna
Ileśtem zabitych potworó, które wałęsają się przy wschodniej granicy lasu, bo nie pozwalają przedostać się do niego (przy okazji ataki na graczy jadących tam). Quest trudny i bogato wynagrodzony. Tylko dla doświadczonych graczy. Bo ataki mają też wpływ na innych. Po wykonaniu questa, ataki na innych również zanikną. Zwiększy to konkurencję między graczami.
Turniej rycerski. Nagrodą ranga rycerza. Ale to już kiedy gra będzie bardziej zaawansowana.
Pokonanie piratów. Pokonanie kilku graczy o klasie Wikinga
Questy byłyby zaliczane na podstawie określonych raportów dziennika przesłanych do króla/zleceniodawcy [nowa opcja menu]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wazz
Heros
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:57, 02 Lis 2006 |
|
no mi sie podaba bardzo, zwlaszcza qesty
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nym
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City
|
Wysłany:
Pią 20:55, 03 Lis 2006 |
|
co do questów, to jeśli macie jakieś pomysły, to proszę do mnie na prive można by stworzyć kilka nowych przygód, ale niech będą one znane tylko mi i autorowi, ponieważ odebrałoby to graczom całą zabawę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilkinss
Master
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice
|
Wysłany:
Śro 14:21, 08 Lis 2006 |
|
jak najbardziej za
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Foryn Glinith
Wtajemniczony
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:40, 21 Lis 2006 |
|
Wspaniale, tylko... Wszystkie te questy są nastawione na walkę...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Wto 15:36, 21 Lis 2006 |
|
To są przykłady. Zawsze można wprowadzić questy rzemieślnicze - polegające na wykonaniu określonego przedmiotu. Lub zdobyciu matariałów.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Foryn Glinith
Wtajemniczony
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:55, 21 Lis 2006 |
|
'Zdobyciu materiałów' - Coś dla mojego złodzieja
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Wto 21:53, 28 Lis 2006 |
|
Propozycje organizacji przestrzeni:
1. Osada Nomadów - Brattahlid*/Vinterhild
Dotęp jedynie przez góry
Nowa lokacja - Port
Władza:
Starszyzna - dzieląca się na kilku "Starszych" (zadania Lordów)
Wódz (zadania Króla)
2. Obóz Bandytów
B. Mała liczba budynków.
W sklepie tylko podstawowe itemy.
Władza:
Herszt (zadania króla)
3. Elamshin
Tak jak było.
Wyższe ceny dla członków frakcji bandytów
Dla każdej frakcji osobne gildie.
Każdy przywódca spełnia swoje zadania tylko w obrębie swojej domeny.
Dalsze informacje nastąpią.
______________
*(Brattahlid na cześć osady Eryka Czerwonego na Grenlandii)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilkinss
Master
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice
|
Wysłany:
Wto 22:54, 28 Lis 2006 |
|
Jorm twoja wiedza na temat Vikingów mnie zadziwia więc pochwale się tym co ja wiem: to nie Kolumb odkrył ameryke tylko Vikingowie Ty o tym wiesz tak jak ja ale reszta świata nie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kyorl
Zaawanoswany
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V`eldrinnvelkyn | Wuwu-a
|
Wysłany:
Śro 16:08, 29 Lis 2006 |
|
Bilkinss napisał: |
to nie Kolumb odkrył ameryke tylko Vikingowie Ty o tym wiesz tak jak ja ale reszta świata nie |
Kolumb prawdopodobnie opierał się na wiedzy, tudziez przekazach ustnych usłyszanych na wyspach. Podróżował wczesniej wokół Europy. A po za tym - wikingowie map nie rysowali, trudno więc okreslić ich wiedzę. Równie dobrze, przytoczyc teze innego człeka mozna, ze to Chińczycy odkryli. Duzo ludzi o tym wie ; )
Ale to offtop z mojej strony.
Cytat: |
Bandyci nie mają ograniczenia ataków na innych graczy ale w ich wiosce nie ma sklepów z dobrym ekwipunkiem, a w pozostałych mają zawyżone ceny i kilka innych wad. Bandyci nie posiadają rang. |
A jak sobie zrobią, albo zamówią ekwi? Ogólnie na nie, za wporwadzeniem tego, zeby mieli nieograniczona liczbę ataków, pakernia to dosyć popularny "zawód", tu by była zwiększona.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pią 1:54, 01 Gru 2006 |
|
O zrobienie/zamówienie nie ma obawy. Zmienią się również klasy:
Nomadzi:
Rzemieślik
- Inne przedmioty
Szaman
- Odmiana maga.
- Czary Natury
- Wybór domeny (żywioły + żywioł życia)
- Bonusy przy opiece nad chowańcami
-gdy domeną jest domena życia, Szaman może rzucać jedynie czary wspomagające/leczące i używać broni białej.
Wiking
- Jedyny mogący pływać statkami.
- Łupienie (okradanie sklepów innych frakcji, mała szansa na zdobycie pieniędzy z sakwy/przedmiotu)
Berserker
- Szał bitewny (+40% siły, +40% szybkości, -30% zręczności. Czas trwania: rundach*lvl)
- Nie może używać zbroi.
Może coś wymyślę jeszcze.
Elamshińczycy (?):
Tak jak było, ale bez Barbarzyńcy.
Palladyn
- Walka tylko z innymi frakcjami
- Special Questy od Króla
- Spokój Ducha (+40% zręczności, +40% SW, - 30% Siły. Czas trwania w rundach: 1*lvl)
- To co napisane było wcześniej
- Możliwość ograniczonego do 1 na reset ataku na frakcję Bandytów (Ale ile kto chce na dobę)
Bandyci:
Jako jedyni posiadają Barbarzyńce
Nekromanta (zamiast maga)
-Wysysanie HP/MP.
-Obniżanie współczynników na czas walki
Brak rzemieślinków
Kruca, troche mi się technicznie pokomplikowało :/
Jeżeli chodzi o masowe ataki, to tylko jeden na reset i to tylko na przeciwną frakcję (Weźmy jeszcze pod uwagę brak możliwosci ataku postaci w oddalonych lokacjach).
No i są Palladyni.
Kolejna kwestia. Frakcje dostaną opcje klanu: żołnierze/fortyfikacje. I możliwość ataku na inne frakcje. Gildie pozostają.
Fndusze z darów i z opłat za przejazdy, dziesięcinę od Wikingów za łupy, wergeld za ściganych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Averill
Półbóg
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków
|
Wysłany:
Pią 20:03, 01 Gru 2006 |
|
suchajcie... Ja mam wielki problem... ;D bo jestem Averill, Lord Averill...
Jakie staty miałby Paladyn ? jakie ograniczenia klasowe ? bo tak. Jakby był Cień, grałbym Cieniem, no i ddo tego Mroczny Paladyn jak ulał... ale jak tym walczyć ? chce żeby był podobny do wojownika... ale charakter zły i paladyn ?
a może bym dostał klase specjalną: Paladyn Mroku albo Mistyczny Strażnik ? to był żart i prośba jednocześnie. ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|