Forum Nizgar MMORPG Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Morale Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:35, 12 Lip 2006 Powrót do góry

Od kad fonntanna zostala zminiona na mith zastanowialem się czy nie ma innego rozwiazania amtego powiedzmy problemu. I wymyśliłe. wprowadzenie wspólczynnika morali, czyli nastroju i chęci postaci do pracy. A chodzi o to że: przy za niskim morale naszej postaci nic by się nie chcialo, nie chciala by trenować, zbierac ziól z farmy, kopac w kopalniach, walczyc z innymi walczyc ze mocniejszymi potworami. Regenerowało by się je wlasnie walką a spadałyby wlasnie podczas pracy podczas nielogowania się i przy przegrywaniu walk. Pozatym przy niskim morale nawet jak udalo by się zmusic postać do: walki i pracy robila by to malo efektownie. Maxymalnie mozna bylo by miec 100pkt morale min duzo na min moze nawet nieskonczoności na min. I gdy ma mniej niz 50 moze odmuwic pracy. na jakis czas powiedzmy jeden reset. Ale okraslonego rodzaju pracy. czyli moze nie chciel ckopac ale bedzie zbierać ziola z farmy, ale moze i odmuwic pracy wogule. dalej nie chce walczyć najpierw z ludzmi potem z coraz slabszymi potworemi(wtedy zaczyna walczyc mniej efektywnie) jak ma ponizej 0 rozwarza mozliwość popelnienia samobujstwa. Poziom morekle nie zmienia się wraz z resetami. nie ma tez bezposredniego wplywu na energie. Im wyzszy poziom tym postać jest bardziej odporna na spadek morale, mozena tez brac pod uwage klase.

Rozwiezać prblem z tym ze gracze nie nabijaja poziomu moze to w ten spsub ze regeneruje się to tylko przez wygrana walke a w tedy dostaje się tez doswiadczenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fatum
Poszukiwacz przygód



Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Śro 21:14, 12 Lip 2006 Powrót do góry

Wazz, a mógłyś to ująć jakoś bardziej czytelnie? Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Thiel Assarthi
Półbóg



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z probówki

PostWysłany: Śro 22:38, 12 Lip 2006 Powrót do góry

Ja kapuje o co chodzi. Pomysł ciekawy przyznam. trochę to skomplikuje, no ale także doda yyy.... czegoś nowego Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilkinss
Master



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice

PostWysłany: Śro 23:03, 12 Lip 2006 Powrót do góry

dobry pomysł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:08, 31 Lip 2006 Powrót do góry

moglby się ktoś jeszce wypowiedzieć... :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Myomil
Weteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 246 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 21:07, 31 Lip 2006 Powrót do góry

kurde... czyli byśmy byli zmuszeni atakować kogos innego, żeby nasza postać mogła łaskawie coś zrobić? a jeżeli ktoś ma immunitet? to co wtedy? hmmm... nie za bardzo mnie się to podoba. chociaz jest to jakis sposób na zmobilizowanie graczy, żeby nabijali lvl'y.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:09, 01 Sie 2006 Powrót do góry

potwory a dla rzemieslikow wykonywanie wyrobow... bo wogule to wyglalada tak ze zeby cos zrobic trzeba miec morale dobre i jak sie dana czynnosc uda to morale się zwiekszy a jak się nie uda to zmniejszy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Myomil
Weteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 246 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 16:58, 02 Sie 2006 Powrót do góry

A jak ktoś np. wyjeżdża na wakacje i nie ma dostępu do internetu? Morale spadną do zera, 8 razy na reset będzie próbować popełnić samobójstwo. Widzę lukę w tym. Wtedy codziennie jestem zmuszona sziedzieć przynajmniej 10 min w grze. A nie każdy na to sobie może pozwolić.
hmmm... po dłuższym namysle raczej jestem na nie. Jakoś inaczej trzeba ten problem rozwiązać...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Murtagh
Nowicjusz



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:17, 08 Sie 2006 Powrót do góry

nie tylko nie morale człowieku oszalałeś i tak ze wszystkimi graczami praktucznie przegrywam a jak te morale w kopiecie to nawet potworki mi będą łomot spuszczały niemuwiąc już o tym pomyśle zkopalnią i wogule brrrrrrrrrr aż mi ciarki przeszły


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hall
Zaawanoswany



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Central Poland

PostWysłany: Wto 12:30, 08 Sie 2006 Powrót do góry

mi sie tego czytac nawet nie chce... opisz to wyrazniej nie zbitym tekstem od rzeczy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:36, 08 Sie 2006 Powrót do góry

ale ja nie umiem... moze ktos napisac to jasniej? mowie do tych ktorzy przeczytali i zrozumieli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Myomil
Weteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 246 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 23:01, 08 Sie 2006 Powrót do góry

No ja to tak zrozumiałam:
* jak się nie ma morali to postać ma lenia, raczej nic mu się nie chce, a jak go zmusić, to mało efektownie by to coś robiło;
* ponieść poziom morali mogą wygrane walki;
* zmiejszyć poziom morali mogą przegrane walki, nielogowanie się i jakaś praca, np. kopanie w kopalni;
* nie odnawiają się podczas resetu;
* nie mają bezpośredniego wpływu na energię;
* odporność na spadek morali ma wysoki lvl, o co w tym tak naprawdę chodzi. Żeby zmusić ludzi do nabijania lvl'u oraz do walczenia;
* i co najważniejsze xD jeżeli będzie miał porażająco małe morale wartości poniżej 0 [słownie: zero] postać ma mysli samobójcze i sama sobie sztyletem w serce chce dać.

No... i to tak z grubsza. W punkatach, żeby było łatwiej Very Happy jak coś pominęłam to prosze krzyczeć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:21, 08 Sie 2006 Powrót do góry

podniesc poziom morali moga nie tylko wygrane walki ale takze efektownie i dobrze zrobiona jakakolwiek czynnosc za ktora postac dostala troche umiejetnosci, (szkolenie obniza morale)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 23:26, 08 Sie 2006 Powrót do góry

Będę upierdliwy:

Morale to nie jest jakiś towar, co się go na sztuki sprzedaje. Jest morale (jedno) i one może być wyższe lub niższe, a eni moze być go więcej lub mniej. Nie jest w proszku ani w kostkach jak cukier.

Więc nie mam trzech morali
Tylko niskie Morale

Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hall
Zaawanoswany



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Central Poland

PostWysłany: Śro 13:28, 09 Sie 2006 Powrót do góry

nie podoba mi sie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)