Autor |
Wiadomość |
Wazz
Heros
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:35, 12 Lip 2006 |
|
Od kad fonntanna zostala zminiona na mith zastanowialem się czy nie ma innego rozwiazania amtego powiedzmy problemu. I wymyśliłe. wprowadzenie wspólczynnika morali, czyli nastroju i chęci postaci do pracy. A chodzi o to że: przy za niskim morale naszej postaci nic by się nie chcialo, nie chciala by trenować, zbierac ziól z farmy, kopac w kopalniach, walczyc z innymi walczyc ze mocniejszymi potworami. Regenerowało by się je wlasnie walką a spadałyby wlasnie podczas pracy podczas nielogowania się i przy przegrywaniu walk. Pozatym przy niskim morale nawet jak udalo by się zmusic postać do: walki i pracy robila by to malo efektownie. Maxymalnie mozna bylo by miec 100pkt morale min duzo na min moze nawet nieskonczoności na min. I gdy ma mniej niz 50 moze odmuwic pracy. na jakis czas powiedzmy jeden reset. Ale okraslonego rodzaju pracy. czyli moze nie chciel ckopac ale bedzie zbierać ziola z farmy, ale moze i odmuwic pracy wogule. dalej nie chce walczyć najpierw z ludzmi potem z coraz slabszymi potworemi(wtedy zaczyna walczyc mniej efektywnie) jak ma ponizej 0 rozwarza mozliwość popelnienia samobujstwa. Poziom morekle nie zmienia się wraz z resetami. nie ma tez bezposredniego wplywu na energie. Im wyzszy poziom tym postać jest bardziej odporna na spadek morale, mozena tez brac pod uwage klase.
Rozwiezać prblem z tym ze gracze nie nabijaja poziomu moze to w ten spsub ze regeneruje się to tylko przez wygrana walke a w tedy dostaje się tez doswiadczenie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Fatum
Poszukiwacz przygód
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany:
Śro 21:14, 12 Lip 2006 |
|
Wazz, a mógłyś to ująć jakoś bardziej czytelnie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Thiel Assarthi
Półbóg
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z probówki
|
Wysłany:
Śro 22:38, 12 Lip 2006 |
|
Ja kapuje o co chodzi. Pomysł ciekawy przyznam. trochę to skomplikuje, no ale także doda yyy.... czegoś nowego .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilkinss
Master
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice
|
Wysłany:
Śro 23:03, 12 Lip 2006 |
|
dobry pomysł
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wazz
Heros
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:08, 31 Lip 2006 |
|
moglby się ktoś jeszce wypowiedzieć... :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Myomil
Weteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 21:07, 31 Lip 2006 |
|
kurde... czyli byśmy byli zmuszeni atakować kogos innego, żeby nasza postać mogła łaskawie coś zrobić? a jeżeli ktoś ma immunitet? to co wtedy? hmmm... nie za bardzo mnie się to podoba. chociaz jest to jakis sposób na zmobilizowanie graczy, żeby nabijali lvl'y.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wazz
Heros
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:09, 01 Sie 2006 |
|
potwory a dla rzemieslikow wykonywanie wyrobow... bo wogule to wyglalada tak ze zeby cos zrobic trzeba miec morale dobre i jak sie dana czynnosc uda to morale się zwiekszy a jak się nie uda to zmniejszy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Myomil
Weteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 16:58, 02 Sie 2006 |
|
A jak ktoś np. wyjeżdża na wakacje i nie ma dostępu do internetu? Morale spadną do zera, 8 razy na reset będzie próbować popełnić samobójstwo. Widzę lukę w tym. Wtedy codziennie jestem zmuszona sziedzieć przynajmniej 10 min w grze. A nie każdy na to sobie może pozwolić.
hmmm... po dłuższym namysle raczej jestem na nie. Jakoś inaczej trzeba ten problem rozwiązać...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Murtagh
Nowicjusz
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:17, 08 Sie 2006 |
|
nie tylko nie morale człowieku oszalałeś i tak ze wszystkimi graczami praktucznie przegrywam a jak te morale w kopiecie to nawet potworki mi będą łomot spuszczały niemuwiąc już o tym pomyśle zkopalnią i wogule brrrrrrrrrr aż mi ciarki przeszły
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hall
Zaawanoswany
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Central Poland
|
Wysłany:
Wto 12:30, 08 Sie 2006 |
|
mi sie tego czytac nawet nie chce... opisz to wyrazniej nie zbitym tekstem od rzeczy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wazz
Heros
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:36, 08 Sie 2006 |
|
ale ja nie umiem... moze ktos napisac to jasniej? mowie do tych ktorzy przeczytali i zrozumieli.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Myomil
Weteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 23:01, 08 Sie 2006 |
|
No ja to tak zrozumiałam:
* jak się nie ma morali to postać ma lenia, raczej nic mu się nie chce, a jak go zmusić, to mało efektownie by to coś robiło;
* ponieść poziom morali mogą wygrane walki;
* zmiejszyć poziom morali mogą przegrane walki, nielogowanie się i jakaś praca, np. kopanie w kopalni;
* nie odnawiają się podczas resetu;
* nie mają bezpośredniego wpływu na energię;
* odporność na spadek morali ma wysoki lvl, o co w tym tak naprawdę chodzi. Żeby zmusić ludzi do nabijania lvl'u oraz do walczenia;
* i co najważniejsze xD jeżeli będzie miał porażająco małe morale wartości poniżej 0 [słownie: zero] postać ma mysli samobójcze i sama sobie sztyletem w serce chce dać.
No... i to tak z grubsza. W punkatach, żeby było łatwiej jak coś pominęłam to prosze krzyczeć.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wazz
Heros
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 23:21, 08 Sie 2006 |
|
podniesc poziom morali moga nie tylko wygrane walki ale takze efektownie i dobrze zrobiona jakakolwiek czynnosc za ktora postac dostala troche umiejetnosci, (szkolenie obniza morale)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Wto 23:26, 08 Sie 2006 |
|
Będę upierdliwy:
Morale to nie jest jakiś towar, co się go na sztuki sprzedaje. Jest morale (jedno) i one może być wyższe lub niższe, a eni moze być go więcej lub mniej. Nie jest w proszku ani w kostkach jak cukier.
Więc nie mam trzech morali
Tylko niskie Morale
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hall
Zaawanoswany
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Central Poland
|
Wysłany:
Śro 13:28, 09 Sie 2006 |
|
nie podoba mi sie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|