Autor |
Wiadomość |
Xeris
Zaawanoswany
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mamusi i tatusia
|
Wysłany:
Pon 16:37, 25 Gru 2006 |
|
A więc, chciałem przedstawić wam mój pomysł, nie wiem czy jest on możliwy do spełnienia, ale spróbować można Jak wszyscy wiemy za dotację serwera dostaje się rangę, nie wiem jak to będzie w nowej erze, ale w starej była ranga Szlachecka, więc proponuję, aby dodać Niewolnictwo. Niewolnictwo miałoby być dodatkową promocją dla osób płacących na rzecz serwera, co spowoduje, że będzie ich więcej, a wszystkim będzie się grać lepiej i przyjemniej. Oczywiście niewolnicy mogą wykonywać tylko kilka operacji, np. praca w kopalni, żeby nie było zbyt łatwo ilość niewolników miałaby być ograniczona, a ich zdolność do pracy określona poprzez oddzielną energię, więc nie byłoby można ciągle ich wtrącać w wir pracy, ponieważ to mogłoby spowodować ich śmierć, lub niezdolność do pracy. Oczywiście nasi słudzy mają swoją cenę, i to magicznie wysoką, w końcu nie jest to byle co!
_______________________________________
Kolejnym dziwnym i trochę nierealistycznym mankamentem gry jest ekwipunek, nieograniczony udźwig, zdrowo zaburza klimat, 40 żelaznych sztyletów, 105 zbroi wszelkiego rodzaju, 1000 czepców, i to wszystko mieści się w naszej torbie? Więc chciałbym zaproponować dodanie udźwigu, niech będzie to np. 10 przedmiotów z ekwipunku + kilkanaście miksturek, oczywiście są to tylko przykłady niezbyt realne, ale za dużo wymagać nie można. Pojawia się zasadniczy problem, co zrobić jeżeli chce ktoś hurtowo skupić daną ilość przedmiotów z rynku, lub jeżeli ktoś nam prześle dany przedmiot poprzez bank, otóż można by było dodać depozyt, do którego będą lądować nasze paczki od innych graczy, efekty pracy rzemieślniczej, nad regulaminowa ilość mikstur i inne rzeczy niemieszczące nam się już w plecaku. Oprócz depozytu w udźwigu pomagać może osiołek transportowiec(xD), nawet nasi ewentualni niewolnicy(zakładając że pomysł przejdzie) mają swój udźwig, więc można im ofiarować kilka przedmiotów do przechowania.
_______________________________________
Jazda na koniu, wspaniała i niezbędna część każdej opowieści fantasy, również i w królestwie Nizgaru mogła by się przyjąć, konie miałby być dostępne w stajni, po wygórowanych cenach, gdyż nie jest to rozrywka dla byle plebsu. Dwie torby przy siodle konia pomagałyby w udźwigu przedmiotów(zakładając że pomysł przejdzie), koń niczym chowaniec może być wychowywany za pomocą punktów treningu, co nadaje mu własne statystyki, można by organizować wyścigi konne, gdzie najlepsze i najszybsze konie mieszkańców Nizgaru spotkałyby się łeb w łeb na torze, walcząc o chwałę dla siebie i nagrodę dla właściciela, na koniu można swobodnie podróżować pomiędzy lokacjami bez opłat i straty energii, wykluczamy opcję karmienia konia, będzie to tylko utrudnienie, a jeżeli ktoś wyjedzie na dłuższy okres czasu, to mu koń zdechnie i kasa w plecy.
Koniu można by nadać imię i takie pierdółki.
________________________________________
Każdy na pewno chciałby wiedzieć ile razy poległ, ile stoczył walk, ile razy zwyciężył, można by dodać do statystyk ów spis.
________________________________________
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Xeris dnia Pon 17:24, 25 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Bilkinss
Master
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice
|
Wysłany:
Pon 17:13, 25 Gru 2006 |
|
przeciw, jestem przeciwny niewolnictwu w każdej formie
--------------------
udźwig to racja
-------------------
koń też ale do tego dodał bym stajnie królewską i własne stajnie oraz wyżywienie dla konia
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bilkinss dnia Pon 18:06, 25 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Foryn Glinith
Wtajemniczony
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:31, 25 Gru 2006 |
|
O niewolnikach zdania nie mam, ale konie to bardzo fajny pomysł. W 100% za!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kyorl
Zaawanoswany
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V`eldrinnvelkyn | Wuwu-a
|
Wysłany:
Pon 19:20, 25 Gru 2006 |
|
O niewolnikach Nymowi już pisałam, nie wiem jak u niego, ale ja jestem za niewolnictwem
O koniach również wspominałam, więc tutaj tez jestem za.
O udźwigu nie myślałam, ale ów pomysł mi się podoba, więc również za.
Cytat: |
Każdy na pewno chciałby wiedzieć ile razy poległ, ile stoczył walk, ile razy zwyciężył, można by dodać do statystyk ów spis. |
Chodzi o Arene z Potworami, nie gracz vs gracz? Pomysł dobry, chociaż taki bajer raczej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Xeris
Zaawanoswany
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mamusi i tatusia
|
Wysłany:
Pon 19:47, 25 Gru 2006 |
|
No to jest tak dla wiadomości ^^ możesz sobie sprawdzić ile walk stoczyłaś i jaki bilans
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Manwe
Zaawanoswany
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:54, 25 Gru 2006 |
|
Wolałbym żeby zamiast niewolnicstwa był "pomocnik"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Averill
Półbóg
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków
|
Wysłany:
Pon 20:03, 25 Gru 2006 |
|
niewolnictwo odpada, reszta może być. W Nizgar, nie będzie niewolników, to wolny kraj ;] ja, Averill nie dopuścił bym do rozwoju handlu niewolnikami czy czegoś tam takiego ;] udźwig ok, konie także... ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Manwe
Zaawanoswany
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:27, 25 Gru 2006 |
|
No tak ale ja mówiłem o pomocnitwie "praca".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pon 21:59, 25 Gru 2006 |
|
1.Przeciw
2. Za - co do depozytu są szafy w domu. W końcu by się na coś przydały.
3. Za.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilkinss
Master
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice
|
Wysłany:
Wto 11:13, 26 Gru 2006 |
|
z szaf to i ja korzystam lesz jeśli ograniczymy udźwig to jak se przynisę drewna na moje wyroby
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Averill
Półbóg
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków
|
Wysłany:
Wto 11:30, 26 Gru 2006 |
|
no.. utrudniało by to szukane drewna, chyba... chyba że by zrobić w lesie i kopalniach wózki, o różnym udźwigu, które można wykupić za odpowiednią cenę.. ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Xeris
Zaawanoswany
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mamusi i tatusia
|
Wysłany:
Wto 13:56, 26 Gru 2006 |
|
Ale drewno się mieści w dziale bogactwa nie? P a nie w ekwipunku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Wto 14:27, 26 Gru 2006 |
|
Bilkinss napisał: |
z szaf to i ja korzystam lesz jeśli ograniczymy udźwig to jak se przynisę drewna na moje wyroby |
Też prawda - dział bogactwa. pPo 2 padła propozycja Kóni
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Averill
Półbóg
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków
|
Wysłany:
Wto 15:03, 26 Gru 2006 |
|
bogactwa.. ale z kopalni jakioś czeba przynieść nie ? nie rozumiem co za różnica jaki dział ^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilkinss
Master
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice
|
Wysłany:
Wto 15:16, 26 Gru 2006 |
|
bogactwa też myślałem pod to podciągnąć żeby ktoś za dużo złota mie mógł maraz zabrać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|