Forum Nizgar MMORPG Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 nowy podział broni Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Bilkinss
Master



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice

PostWysłany: Pią 20:22, 01 Gru 2006 Powrót do góry

co byście powiedzieli na nowy podział broni według ras, klas, i statów. tj że np pal ma dostep do mieczy, tarczy i broni dzewcowych jak np halabarda czy pika a to jak mocarnej broni może urzywać zależy od wyszkolenia w urzyciu danego rodzaju broni, lvlu i podstawowych statów jak siła


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Averill
Półbóg



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków

PostWysłany: Pią 20:48, 01 Gru 2006 Powrót do góry

ciekawe, aczkolwiek paladynowi dodał bym jeszcze młot ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nym
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City

PostWysłany: Pią 22:17, 01 Gru 2006 Powrót do góry

generalnie to zmieniona będzie broń ta co jest- mam nadzieję, że za bardzo się do niej nie przyzwyczajaliście Laughing trwają właśnie dyskusje nad atutami nowego oręża oraz nazewnictwem, więc to właściwy moment na jakieś pomysły i propozycje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Averill
Półbóg



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków

PostWysłany: Pią 22:42, 01 Gru 2006 Powrót do góry

hyh no ne ma co, w pore.. ;P

ja proponuje dodanie młotków i toporków, mniej halabard, aaa i różnorodne bronie na 1 lvl, np na 10 mozna: miedziany młot, stalowy sztylet, miedziany topór i halabarde, cos w tym stylu... ;] no i jeszcze nie zapominać o katanach i innych egzotycznych broniach.... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 23:09, 01 Gru 2006 Powrót do góry

Topór, młot - raczej mało zgrabne bronie. Zdecydowanie nie dla paladyna. Raczej Barbarian ew. Wojownik. Po 2 młot jest typowokrasnoludzki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilkinss
Master



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice

PostWysłany: Sob 8:53, 02 Gru 2006 Powrót do góry

dlatecgo chciałem wprowadzić podział ze względu na ststy bo krasnal berk szybciej uzbiera dość siły do noszenia topora niż elf łowca czy niziołek złodziej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kyorl
Zaawanoswany



Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V`eldrinnvelkyn | Wuwu-a

PostWysłany: Sob 15:21, 02 Gru 2006 Powrót do góry

A czemuż to niziołek młota by nie mógł używać? Wygląda głupio, ale jesli gracz chce - to ok. (To tak samo jak posiadanie charakteru zły a pisanie w karczmie czy gdzies, jakby się co namniej cherubinkiem było). Pomysł mi nie pasi - podział ze względu na rase, klase etc. Co do statystyk - krasnolud nie koneicznie musi być silniejszy od elfa czy człowieka, kwestia poprowadzenia postaci w dobrą stronę. Nowe bronie, typy etc. będą dodane, kwestia tylkoje uporządkować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilkinss
Master



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice

PostWysłany: Sob 15:45, 02 Gru 2006 Powrót do góry

ale krasnolud ma w statach premie do siły więć zawsze jeśli ktoś bedzie pakował w siłe to siła takiego bedzie o wiele większa od niziołka który ma premie do innych statystyk


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Averill
Półbóg



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków

PostWysłany: Sob 16:57, 02 Gru 2006 Powrót do góry

ja powiem tak. Elfy z młotami nie chadzają... wiec ograniczenia klasowe jak najbardziej, ale trzeba wymyślić bardzo dobry podział... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nym
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City

PostWysłany: Sob 19:46, 02 Gru 2006 Powrót do góry

można na każdy poziom kilka broni do wyboru i po sprawie Razz każdy może sobie sam zdecydować czym walczy i jak gra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 20:05, 02 Gru 2006 Powrót do góry

Moim zdaniem wprowadzenie ograniczeń klasowych/rasowych ma sens. Jak narazie bowiem, Wybór rasy/klasy ma za mały wpływ na prowadzenie rozgrywki.
Rzemieślnik/Wojownik/Barbarzyńca za mało się w walce różnią. Wszyscy używają tego samego współczynnika do walki - siły.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Averill
Półbóg



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków

PostWysłany: Sob 20:10, 02 Gru 2006 Powrót do góry

taaaaaaa.... Jorm ma rację.. .Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kyorl
Zaawanoswany



Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V`eldrinnvelkyn | Wuwu-a

PostWysłany: Nie 14:04, 03 Gru 2006 Powrót do góry

Cytat:
Wszyscy używają tego samego współczynnika do walki - siły.


Grając trochę, uważam, że siła - jak gra się wojownikiem - najważniejsza nie jest. Ta, ktos, kto ma przyrost mięsni moze sobie machać czyms tam dzięki swojej sile. A jak ktos chce być szermierzem, któy w walce korzysta ze zwinnosci i szybkosci? Też bardzo dobre rozwiązanie w walce. Lipa z tym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Foryn Glinith
Wtajemniczony



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:51, 03 Gru 2006 Powrót do góry

Podział broni? NARESZCIE! Moja propozycja:

Broń obuchowa (siła) - buzdygany (1r), młoty (2r), maczugi (1r), kije (staffy [2r]).
Broń dystansowa (zręczność) (2r) - krótkie łuki, długie łuki, kusze.
Broń miotana (zręczność) (2r) - shurikeny, noże do rzucania, rzutki.
Długie ostrze (siła) - szable (1r), długie miecze (1r), miecze obosieczne (1r), katany (1r), dai-katany (2r), claymory (2r).
Krótkie ostrze (szybkość) - sztylety (1r), tanto (1r), krótkie miecze (1r), wakizashi (1r).
Topory (siła) - topory wojenne (jedno ostrze, 1r) i bojowe (dwa ostrza, 2r).
Walka wręcz (? xD) (szybkość) - własne pięści. Moim zdaniem lekka przesada Very Happy.
Włócznie (tu mam problem. Sami zadecydujcie) - włócznie (2r) i halabardy (2r).
Tarcza - Umiejętność bloku pozwala używać tarczy do blokowania ataków. Udany blok neguje wszelkie obrażenia. Można używać tylko z jednoręczną bronią.
Oczywiście zamiast tarczy można użyć drugiej broni jednoręcznej.
Dla każdego rodzaju broni oddzielna umiejętność.
I jeszcze podział pancerzy na lekkie, średnie i ciężkie. Dla każdego oddzielna umiejętność.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Averill
Półbóg



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków

PostWysłany: Nie 16:05, 03 Gru 2006 Powrót do góry

jeszcze półtoraręczny miecz, ... hmm może jak ktoś by miał na swój lvl duuużo siły to by mógł nosić dwuręczną broń w jednej ręce... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)