Autor |
Wiadomość |
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pon 0:29, 19 Cze 2006 |
|
Moim zdaniem przesadzacie z karami. Nie zawsze jest czas i wena by taki opis stworzyć. I zaczną się mnożyc opisy typu "szedłeś drogą, z drugiej strony szedłem ja. Nie spodobał mi się twój nos, więc walnalem maczugą".
Po 2 nikt nie zmusza (przynajmniej narazie ) do grania w Nizgar. Jeżeli gracze będą dostawać karę w postaci immunitetu (całkowita przesada), czy gigantycznych kar finansowych - to poprostu przestaną grać.
Po 3 nakładanie immunitetu to ingrencja w wewnętrzne ustawienia konta i nie wiem czy jest mozliwe, i jest moralnie dwuznaczne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Thiel Assarthi
Półbóg
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z probówki
|
Wysłany:
Pon 8:57, 19 Cze 2006 |
|
Zgadzam się z Jormem. Założenie immunitetu na tych, którzy nie wyślą opisu walki jest lekką przesadą , a nawet nie lekką a bardzo dużą. Słuchajcie, czasem zdarza sie, że gracz stoczy walkę i np. serwer jest przeciążony i przez kilka godzin nie może się zalogować. Co wtedy? Jeśli przez niemożność zalogowania nie wyśle opisu walki? I z tego powodu dostanie immunitet? Ja miałam immunitet i nie chciałabym go znów mieć i kasować postać. A tak często się zdarza, że przez godzinę czy dwie nie mogę się zalogować. W końcu idę do pracy i nie ma mnie osiem, czy dziewięć godzin. W tym czasie mogę dostać immunitet za brak opisu walki. Bezsens. Przecież z tego powodu nie zostanę w domu, ażeby wysłać opis walki. Praca jednak jest ważniejsza. Nie wystarczą lochy??? Albo kary pieniężne, ale nie znowu aż tak wysokie. Bo w końcu nikt nie będzie chciał grać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Artein
Początkujący
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 9:51, 19 Cze 2006 |
|
Trzeba dać powiedzmy 24h na wysłanie opisu. Poza tym immunitetem byliby karani tylko recydywiści....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Thiel Assarthi
Półbóg
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z probówki
|
Wysłany:
Pon 10:17, 19 Cze 2006 |
|
Mimo wszystko nie zgadzam się na immunitet. Co jeśli ktoś gra z kafejki internetowej i na przykład nie ma go przez tydzień? Poza tym, jak powiedział Jorm, jest to ingerowanie w cudze statystyki. Jestem za lochami i za karami pieniężnymi, ale nic poza tym. Zakładanie komuś immnitetu byłoby chyba już bardzo niesprawiedliwe. No, ale dajmy się wypowiedzieć królowi . Sam pomysł z opisami walk podoba mi się tak średnio na jeża. Jestem wobec niego neutralna. Dla niektórych może stać się to uciążliwe do tego stopnia, że przestaną atakować innych w celu unieknięcia wysyłania opisów walki. Albo będą atakować rzadziej. I jestem pewna, że ja akurat będę na 100% zaliczać się do tych osób.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Seraphim
Nowicjusz
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:11, 20 Cze 2006 |
|
Doh, ludzie, widywałem juz takie sprawy na innych mmorpg, i da się to wprowadzić bez większego problemu. Kary?? Po kiego grzyba kary, karą dla takiego delikwenta jest gorsza gra, bo bez kilmatu, i adios. Co do częstszego i rzadszego atakowania. Wiesz Eiila, potraktój to jako ćwiczenia w pisaniu, możesz popróbować zastoswoania kelek czy rytmu narracji w opisach, bardzo przydatne swoją drogą.
Przyznam sie, że do tej pory nie pisałe takowych opisów z czystego lenistwa, ale skoro temat został poruszony, bende musiał zaczac coś skrobać, heh.
Patrząc na ilości zabitych będzie tego trochę jak chcę utrzymać forme...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kyorl
Zaawanoswany
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V`eldrinnvelkyn | Wuwu-a
|
Wysłany:
Wto 11:13, 20 Cze 2006 |
|
Hm... zróbmy tak:
Niech ten, kto się chce w to bawić umieści w profilu takową informację, iż "bla bla bla, gdy mnie atakujesz proszę wysyłać opis walki" plus umieścić o swojej postaci jakies info krótkie, typu wygląd, zachowanie, broń jaką ma przy sobie. Atakujący powinien wtedy to przeczytać, wysilic się na napisanie kilku zdań w oparciu o profil tej osoby i b ach, jest fajnie. Kto nie będzie chciał to nie i już.
...?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Thiel Assarthi
Półbóg
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z probówki
|
Wysłany:
Wto 12:25, 20 Cze 2006 |
|
Wiesz, Seraphim. Ja nie mam nic na to, ażeby trochę popisać. lubię pisać i nie byłoby problemu. Choć jeśli chodzi wtedy o częstotliwość ataków, na pewno w moim przypadku ona by zmalała. Sam pmysł jest dobry. Jestem tylko przeciw nakładaniu immunitetu za brak opisu walki. I nic poza tym. Jeśli opisy walk zostaną wprowadzone, przyjmę to ze stoickim spokojem. Co do propozycji Kyorl. Jest chyba o wiele lepszym rozwiązaniem. Każdy w profilu niech napisze, czy chce opisu walki, czy nie. I sprawa załatwiona. Jestem za...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wazz
Heros
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:05, 20 Cze 2006 |
|
Ja tam sie zgadzam z kyorl. tylko czy beda jakies kary za nie wyslanie pisu walki mimo prosby w opisie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kyorl
Zaawanoswany
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V`eldrinnvelkyn | Wuwu-a
|
Wysłany:
Wto 21:19, 20 Cze 2006 |
|
To neich to będzie traktowane jako swoista rozrywka i dodatek. Nikt nie ucierpi tak sądze, a mysle, że niektórzy mogą się dobrze bawić przy takiego typu opisach. O.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fatum
Poszukiwacz przygód
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany:
Czw 12:06, 22 Cze 2006 |
|
No wiecie co ?! Ja przez pierwsze 4 dni mojego pobytu w tej grze wogóle nie miałem opisu (bo nie wiedziałęm że coś takiego jest ), co do błędów w opisie to już przesada. Co do kar? To napewno mniejsze! Na początek proponuje upomnienia, później lochy i napewno mniejsza kałcja, tak żeby jednak dało się wykupić.
A tak wogóle co do opisu walk... Naprawdę chcecie żeby były obowiązkowe? Nie karzdy jest doby w te klocki. Niby jak by to miało wyglądać? Czy mam się opierać na raporcie z walki i ładnie go oprawić w jakomś bajeczkę, czy może pisać co mi ślina na język przyniesie? Np. Pociołem cię na kawałki kawałkiem wyłamanej płyty chodnikowej i rozrzuciłem po polu szczurą na pożarcie (a tak naprawdę przegrałem i miałem różczkę w ręce ).
Proponuje iść na kompromis: Niech ludzie będą mieli wybór, napisać własny opis walki, lub wylosować jakiś (odpowiedni do rasy, klasy i brutalności ). Nasz wspaniały i pracowity Administrator mógłby czytać (w wolnych chwilach ) opisy pisane przez graczy i dodawać co leprze do tych losowanych.
Co Wy na to?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Seraphim
Nowicjusz
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:17, 22 Cze 2006 |
|
Mam wrażenie, że za bardzo chcesz polegać na automatyzacji, i zbyt wiele zwalasz na admina. To nie Diablo czy Neverwinter, troszkę własnej inwencji, jeśli już. Co do samych opisów, to jej wynik, miał by być zgodny z wynikiem rzeczywistym, a sposób opisania zależy wyłącznie od ciebie, tak jak na sesjach. Kary, ciągle o tych karach wszyscy, kar za brak opisu nie powinno być, bo doprowadziłoby to do tego, ze grało by klika osób, a nie o to chodzi.
Kilka osób dobrze powiedziało (Ukłon w stronę Kyrol, Eiily czy Jurma), że żadne kary nie powinny wchodzić w grę, jako że powinien być to element dowolny. Jedni mają z tego dodatkową zabawę, inni nie. Nie można uszczęśliwiać wszystkich na siłę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wazz
Heros
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:00, 22 Cze 2006 |
|
to moze zrobimy tak.... kto chce zaczyna od dzisiaj(?) no moze od jutra pisać takie raporty. zobaczymy czy sie to przyjmnie czy bedzie sie nam chcialo pisać i czy bedzie sie to podobalo. ok? a potem najwyzej wprowadzi sie jakiś malo zobowiazujacy przepis.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Thiel Assarthi
Półbóg
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z probówki
|
Wysłany:
Czw 14:58, 22 Cze 2006 |
|
Jestem za :>.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Myomil
Weteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 21:54, 08 Lip 2006 |
|
Z czystego lenistwa powiem, że mi ten pomysł nie odpowiada. Za dużo by sie siedziało w grze, a jakby nie było nie każdy ma możliwość na spędzenie powiedzmy pół godziny. Ponadto za dużo byłoby zachodu. A to też trochę będzie przeszkadzało.
Jednak dla dobra gry jestem w stanie zaakceptować ten pomysł. Gra stanie się wtedy ciekawsza, bardziej interesująca i sama w sobie taka "realna". To będzie wielki atut. Ona powinna rozwijać się. A grać, żeby grać? Żeby bezproblemowo i szybko poziomy sobie nadrabiać? To nie ma sensu. Gdyby opisy zostały wprowadzone w życie byłoby ciekawiej. Jednak tu by należało uwzględnić argument przedstawiony powyżej (w akapicie "przez lenistwo ;p"). Kyorl dobrze myśli xD Zgadzam się z nią całowicie. Czyli... jestem za projektem z uwzględnieniem propozycji Kyorl.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wazz
Heros
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:23, 08 Lip 2006 |
|
a mam takie pytanie [retoryczne] napisal ktos chociarz kilka takich raportow?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|