Forum Nizgar MMORPG Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 projekt bardziej szczegółowy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Bilkinss
Master



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice

PostWysłany: Wto 19:46, 12 Wrz 2006 Powrót do góry

jakoś tak za mna to cjhodziło wczoraj i dzisiaj w pracy że siadłem i napisałem w nocy troche i dzxisiaj kończyłem oto moje wypociny:

3 szkoły: Biała, Szara i Czarna
przyjmujace w swe szeregi według charakteru:
Biała - dobrzy, Czarna - żli, Szara - wszyscy.

mod klanowy Klausa z EE Teamu zmodyfikowany w nastepujący sposób:
szkoły: istnieja z urzędu, akademia max 3 poziom rozbudowy,sala treningowa, max 3 stopień uzdrowiciela.
poziom 1: koszt założenia 100.000, max 5 członków, akademia max 5 poziom rozbudowy, max 5 stopień uzdrowiciela.
poziom 2: koszt podniesienia z poziomu pierwszego 500.000(sredni poziom wszystkich członków musi być 5), max 10 członków, akademia max 10 poziom rozbudowy, max 2 stopień uzdrowiciela.
poziom 3: koszt podniesienia z poziomu drugiego 2.000.000(sredni poziom wszystkich członków musi być 10), max 20 członków, akademia max 20 poziom rozbudowy, sala treningowa, max 3 stopień uzdrowiciela.
poziom 4: koszt podniesienia z poziomu trzeciego 5.000.000(sredni poziom wszystkich członków musi być 20), powyżej 30 członków, akademia max 40 poziom rozbudowy, sala treningowa, max 4 stopień uzdrowiciela.

mod na akademie.
1 poziom rozbudowy umozliwia podniesienie statystyk o 10 pkt,
cena za poziomy do wykupienia przez klany:
1 - 50.000
2 - 100.000
3 - 150.000
4 - 200.000
5 - 250.000
6 - 300.000
7 - 400.000
8 - 500.000
9 - 600.000
10 - 700.000
11 - 800.000
12 - 1.000.000
13 - 1.300.000
14 - 1.600.000
15 - 2.000.000
16 - 2.400.000
17 - 2.800.000
18 - 3.200.000
19 - 3.600.000
20 i każdu nastepny - 4.000.000

mod "sala treningowa"
walka jak przy ataku na inna postać
- jeśli atakujacy wygra zdobywa doświadczenie(poziom atakowanego razy 5) a przegrany zostaje z 1 pkt życia(nie traci statystyk)
- jeśli atakujący przegra, pozostaje z 1pkt życia, traci statystyki a zatakowany dostaje doświadczenie(poziom atakujacego razy 3)

mod "uzdrowiciel"
1 poziom - cena 300.000, zmniejsza cene leczenia o 10%,
2 poziom - cena podniesienia z pierwszego 700.000, zmniejsza cene leczenia o 25%,
3 poziom - cena podniesienia z drugiego 1.500.000, zmniejsz koszt leczenia o 50%,
4 poziom - cena podniesienia z trzeciego 3.000.000, zmniejsz koszt leczenia o 80%,


potrzebny chetny do spisania danych co do broni bo ja do tego głowy nie mam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)