Autor |
Wiadomość |
Kyorl
Zaawanoswany
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V`eldrinnvelkyn | Wuwu-a
|
Wysłany:
Pią 16:46, 24 Lis 2006 |
|
Uważam, że mój przedmówca, a także jego przedmówca nie rozumieją idei owej rangi. Przyjdźcie tu za 2 lata, pograjcie troche, pochodźcie po różnych grach to może wtedy zmienicie zdanie. Brak rozwijania=cofanie. Tyle z mojej strony.
Temat do zamknięcia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pią 17:06, 24 Lis 2006 |
|
Ale kurde nie zmienia się tego co dobrze działa, bo się jeszcze spieprzy.
Ideowej? Ale co po idei jak zadania Inkwizytora będą poprostu okrojonymi możłiowściami Lorda?
To może poprostu zmienimy nazwę? hę?
Idea? Straszenie graczy lochami i banem za "cześć" w karczmie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kyorl
Zaawanoswany
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V`eldrinnvelkyn | Wuwu-a
|
Wysłany:
Pią 17:11, 24 Lis 2006 |
|
Inkwizytor nie równa się, nie należy, nie jest w jakiejkolwiek części Lordem. Czytałeś troche, słyszałes co nie co o średniowieczu? Tak? No to widzisz.
I po raz enty - nie straszenie, ostrzeganie tudzież wsadzanie. I nie za cześć a za nie utrzymywanie klimatu w grze, która na klimacie się opiera. Skoro zaistniała wprowadzenia takiego czegoś, znaczy się, że wczesniej n i e działało to dobrze, chyba, że waćpan nie wie, co znaczy grać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Thiel Assarthi
Półbóg
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z probówki
|
Wysłany:
Pią 17:15, 24 Lis 2006 |
|
Kurczę w wielu grach jest inkwizycja i lordowie i jakoś nikt tego nie kwestionuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Foryn Glinith
Wtajemniczony
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:17, 24 Lis 2006 |
|
Dlaczego do zamknięcia? Tu jest masa przecieków do komentowania. Po prostu przenieście się ze swoją dyskusją na priv.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kyorl
Zaawanoswany
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V`eldrinnvelkyn | Wuwu-a
|
Wysłany:
Pią 17:18, 24 Lis 2006 |
|
W takim razie: koniec dyskusji. Co sądzicie o pozostałych rzeczach, jakie umiejetności, lokacje? Co z magią?
( Chryste Panie )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Foryn Glinith
Wtajemniczony
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:25, 24 Lis 2006 |
|
Myślałem trochę nad skrytobójstwem... Złodzieje (po lvlu, na którym awansuje się na Skrytobójcę) mieliby opcję skrytobójstwa, (znajdźcie mi, proszę synonim do tego, bo normalnie {!}) która byłaby zwykłą walką, z dwiema różnicami: pierwszy atak Skrytobójcy byłby kilkukrotnie silniejszy, dodatkowo zamiast imiena gracza, pojawiałoby się Skrytobójca, co uniemożliwiłoby rozpoznanie i odwet. Co sądzicie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pią 17:25, 24 Lis 2006 |
|
Kyorl napisał: |
Inkwizytor nie równa się, nie należy, nie jest w jakiejkolwiek części Lordem. |
Pomijając oczywiście fakt, że do zadań Lordów Należało, było częścią wsadzanie do lochów i nakładanie innych kar na graczy n i e przestrzegających klimatu. To samo co Inkwizytorzy załatwią Lordowie. Mnożenie stołków.
Kyorl napisał: |
Czytałeś troche, słyszałes co nie co o średniowieczu? Tak? No to widzisz.
I po raz enty - nie straszenie, ostrzeganie tudzież wsadzanie. |
Tak się składa, że doskonale wiem jak działała inkwizycja w wiekach średnich i to jest również jeden z powodów, dla których jestem przeciw,jeżeli się nią inspirujesz.
Kyorl napisał: |
I nie za cześć a za nie utrzymywanie klimatu w grze, która na klimacie się opiera. Skoro zaistniała wprowadzenia takiego czegoś, znaczy się, że wczesniej n i e działało to dobrze, chyba, że waćpan nie wie, co znaczy grać. |
Ale jak to wprowadzenie? Przecież, jak narazie to jest tylko Twój pomysł. Ty uważasz, że było źle, a jedynym ratunkiem jest odmowa moralna poprzez Inkwizycję. Twoja idea, Twoja kasta. To jest prywatna opinia, a nie wprowadzony projekt, więc nie pisz, że zaistniała potrzeba. Gra nie istnieje od dobrych kilku miesięcy.
[/b]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilkinss
Master
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ornontowice
|
Wysłany:
Pią 19:41, 24 Lis 2006 |
|
Kyorl ja niestety musze przyznać racje Jormowi. Inkwizycja to nie jest najleprzy przewodnik duchowy gry. Spójrz tylko na to jaki klimat budował mój klan i jego członkowie gdzie był nadzór wewnątrz klanu przez władze klany i przez zwykłych klanowiczów, lepiej opierać się na czymś co może bódować klimat. jak znajde troszke czasu to znowu wrzuce troszke pomysłów co do klanów - konkretnie chodzi o budowanie klimatu przez klany i możliwośc rozmowy nie tylko w karczmie, o udoskonalenie działania sądów tak by żeczywiśćie nie były potrzebne blokady na poziomie skryptów a by tę role spełniały sądy, sędziowie i kaci.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Foryn Glinith
Wtajemniczony
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:39, 28 Lis 2006 |
|
Może coś takiego jak magazynierstwo? Każdy gracz mógłby mieć magazyn (koszt budowy i regularne wynagrodzenie dla magazyniera [NPCa]). Gdy cena jakiegoś surowca osiągnęłaby wyznaczony pułap, magazynier automatycznie sprzedawałby go. I z tym wiąże się pewna nowostka - zabezpieczenia. Magazyny można by zamykać, ochraniając je w ten sposób przed włamaniem. Powstałby nowy skill dla złodzieja (zależny od inteligencji). Dodatkowo, zamki można dodatkowo wyposażyć w pułapkę, która uaktywniałaby się przy nieudanej próbie włamu. Oczywiście istniałyby różne rodzaje zamków, różniące się złożonością. Byłby ktoś, kto chciałby skorzystać z takiego magazynu (bo że złodzieje się znajdą, to jestem pewny )?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Wto 16:41, 28 Lis 2006 |
|
Wydaje mi się, że można by w tą stronę rozwinąć sklepy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Foryn Glinith
Wtajemniczony
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:45, 28 Lis 2006 |
|
Uch, możliwe. W poprzedniej erze nie korzystałem z wielu opcji, więc nie wiem jak działają. A taki magazynik przy sklepie - pycha, o ile ktoś, jak już wcześniej mówiłem, będzie chciał z tego korzystać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Myomil
Weteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 15:02, 29 Lis 2006 |
|
Pomysł Inkwizycji = biurokracja.
Ave dobrze sobie radził jako lord xD dobry kolega bana mi nie chciał dać za nieprzestrzeganie klimatu, więc sama poprosiłam xD a jak ja proszę, to Ave się słucha.
Przede wszystkim wymagajmy od siebie tego, czego wymagamy od innych. I szybkie interwencje DOTYCHCZASOWYCH lordów z pewnością wystarczą. Mnie nie będzie, więc jednego człowieka nieprzestrzegający klimatu mniej xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hall
Zaawanoswany
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Central Poland
|
Wysłany:
Pią 23:56, 29 Gru 2006 |
|
Niech ktoś wszystko ładnie podsumuje bo przebrnięcie od zera przez Wasze posty graniczy z cudem..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wazz
Heros
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:01, 02 Sty 2007 |
|
Trzeba przeczytać pierwszą stronę i połowe drugiej. Dalej jest juz głownie walka o to czy ma być inkwizycja czy nie. Chyba stwioerdziliśmy ze nie. I padła jeszcze propozycja zrobienie magazynów przyjeta entuzjastycznie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|