Autor |
Wiadomość |
Averill
Półbóg
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków
|
Wysłany:
Pią 11:54, 29 Gru 2006 |
|
Tutaj dyskutujemy nad tym jakie rasy, a nie że fajnie by było gdyby... . Prosto, na temat ;P
Myślę że trzeba się ruszyć z rasami i klasami.. jak najszybciej to opisać, później zrobią ataki dla każdego jakieś, po jednym co najmniej nowym, no i jechać dalej... więc jeszcze raz, rasy proponowane przeze mnie. To będzie odnośnikiem, coś się komuś nie pdoba, pisze że nie i czemu, wpisuje nowe. prosiłbym o nie schodzenie z tematu.
Tauren
Jaszczuroczłek
Ork
Półork
Smokokrwisty
Ent
Driada
Centaur
Krasnolud
Półelf
Elf
Gnom
Niziołek
Khajit
Cień
...
Dodatkowo, niektroe rasy można jeszcze podzielić dla urozmaicenia, żeby lepiej odgrywać postać, no i lepiej walczyć
np Elf :
-> Wysoki Elf [int i sw]
-> Leśny Elf [sz i zr]
-> Morski Elf [+do żeglarstwa]
Krasnolud:
-> Krasnolud Bojowy
-> Krasnolud Górski
-> Duergar
-> Krasnolud Tarczowy
coś takiego. Piszcie rasy i podrasy, podyskutujmy na ten temat. Im szybciej i sprawniej pójdzie, tym lepiej dla nas, graczy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nym
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City
|
Wysłany:
Pią 12:03, 29 Gru 2006 |
|
po cholere komu żeglarstwo?
w NE prawdopodobnie pojawią się podrasy (taki mamy zamiar przynajmniej ) wiec uwzględniajcie to w swoich ewentualnych propozycjach
i pamiętajcie też o tym, że niektóre rasy po prostu nie nadają się do tego by łazić po ulicach i siedzieć w karczmie^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Averill
Półbóg
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków
|
Wysłany:
Pią 12:05, 29 Gru 2006 |
|
mowilem nie offtopować^ a frakcjii i statków nie będzie ? piraci itd ? jak żeglarstwo nie pasuje to cos innego bedzie ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nym
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City
|
Wysłany:
Pią 12:12, 29 Gru 2006 |
|
czy offtopem jest pytanie o umiejętność o której nikt do tej pory nawet nie wspomniał? Albo pełne projektu, albo powstrzymujcie się od tego typu innowacji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Averill
Półbóg
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków
|
Wysłany:
Pią 12:14, 29 Gru 2006 |
|
ok. ;P powiedz mi teraz jak Ci się podobają klasy, co usunąć co dopisać. powiedz mi czy rozklad AP bedzie jaks zawsze, czy cos nowego, to moze dla kazdej rasy od razu rozpiszę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Foryn Glinith
Wtajemniczony
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:17, 29 Gru 2006 |
|
Im więcej ras, tym lepiej, tak więc wszystko się podoba. A co do podras, to chcę mojego Półdrowa! (w NWN2 jest!)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pią 17:41, 29 Gru 2006 |
|
Nym, o żeglarstwie wpominałem ja w moim projekcie
Bez udziwnień:
Człowiek
Półork - tylko u bandytów.
Krasnolud
Półelf
Elf
Gnom
Niziołek
Ork odpada, za głupie to.
Ave - z frakcjami nic nie wiadomo, to jest tylko projekt.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kyorl
Zaawanoswany
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V`eldrinnvelkyn | Wuwu-a
|
Wysłany:
Pią 18:07, 29 Gru 2006 |
|
Tauren - nie.
Jaszczuroczłek - ewentualnie.
Ork - nie.
Półork - obleci.
Smokokrwisty - nie, chybaże mnie do tego namówi ktoś.
Ent - nie.
Driada - ewentualnie tylko dla kobiet.
Centaur - nie.
Krasnolud - tak, plus podrasa.
Półelf - tak.
Elf - tak, plus podrasa.
Gnom - tak, plus podrasa.
Niziołek - tak, plus podrasa.
Khajit - nie, cokolwiek to jest.
Cień - nie.
Nie = głupie, mało realne, nadaje się prędzej na potwora aniżeli na postać, etc.
No i należałoby spisać podrasy (nie widzę drowów! ).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Farrel
Poszukiwacz przygód
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pią 19:31, 29 Gru 2006 |
|
Kyorl napisał: |
(nie widzę drowów! ). |
Drowy to podstawa xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nym
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki City
|
Wysłany:
Pią 19:49, 29 Gru 2006 |
|
Kyorl napisał: |
No i należałoby spisać podrasy (nie widzę drowów! ). |
a i owszem, przydałoby się bo im szybciej tym lepiej. Przy okazji to nowy będzie konkurs (a raczej rozszerzony już rozpoczęty) bo samo się nie napisze no więc generalnie spisałby ktoś rasy i do nich podrasy? (przynajmniej po 2)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hall
Zaawanoswany
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Central Poland
|
Wysłany:
Sob 2:14, 30 Gru 2006 |
|
No to moja propozycja wstępna ras (a raczej nie propozycja tylko podsumowanie tego co wcześniej), które pojawić by mogły się normalnie w karczmie i na ulicy jak to określił Władca:
Elf (podrasy)
Niziołek tudzież hobbit
Człowiek
Krasnolud (podrasy)
Drow tudzież Mroczny Elf
Jaszczuroczłek
Półork
Driada tudzież Nimfa
Półelf
Gnom
Khajit (Kjal to taki ludź z kocimi uszami i ogonkiem xP Coraz częściej spotykany na tego typu grach xP)
I według mnie trzeba by pomyśleć nad Rasami prestiżowymi których przedstawicieli byłoby odgórnie mało typui Lisz, czy inny nieumarły jakiś Anioł, Demon, Półsmok, Tauren czy co tam chcecie.
Dałoby to pewne urozmaicenie.
Ale zawsze można zostać przy standardzie, ale grozi nam wtedy coś co mnie też trochę odstrasza. To jest wchodzę na nową grę (ostatnio sprawdzałem dużo) a tam standard: 5 czy 6 ras klasycznych, klasyczne klasy i klasyczni Bogowie. Od razu gra ma duży minus bo widać, że nie próbowany odróżnić jej od innych już w tym punkcie który najpierw uderza w nowego gracza, czyli tworzenie postaci.
Nie wiem czy jest temat o klasach, jeśli tak to się przeniesie.
Propozycje (zjechane bezczelnie z Neverwinter Nights):
Barbarzyńca
Bard
Czarny Strażnik - przeciwieństwo paladyna - tylko dla złych
Mag
Druid - trzeba by jakoś rozbudować
Mistyczny Łucznik - sam nie wiem czy warto z tym kombinować... połączenie Łucznika z Magiem.. trochę by trzeba pokombinować przy skrypcie więc można sobie darować
Paladyn - tylko dla dobrych
Tancerz Cieni - taki skrytobójca^^
Wojownik
Zabójca
Łotrzyk - obecny złodziej
Łowca - hmm... xP
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Sob 2:36, 30 Gru 2006 |
|
I Khialt Chocby dlatego że staje się popularny nie. Nie pasuje do konwencji moim zdaniem. Podobnie jak Anioły/Demony.
Co do Nizołka proponuję nazwę Hafling.
Co do klas. Moja propozycja opisana w "Ludziach Północy".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hall
Zaawanoswany
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Central Poland
|
Wysłany:
Sob 2:44, 30 Gru 2006 |
|
Ale Halfing to z tego co wiem niziołek po angielsku po prostu...
Anioły i Demony to był jedynie przykład..
Khajit popularny w sensie że moze na dwóch grach zobaczyłem^^ Też można zrobić jako specjalna
No teraz przejrzałem projekt Ludzi Północy i mogę coś dodać apropos klas:
Można złączyć moje i Twoje i jeszcze może ktoś coś doda i je rozdysponować chociaż ustalanie z góry jaka klasa czy charakter w jakim mieście ma stacjonować jest trochę ograniczające wolną wolę gracza. Według mnie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Foryn Glinith
Wtajemniczony
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:12, 30 Gru 2006 |
|
Hall napisał: |
Khajit popularny w sensie że moze na dwóch grach zobaczyłem^^ |
Morrowind i Oblivion? x] A jeżeli już robimy Khajita, a nie 'Kotoczłeka', to powinniśmy też stworzyć Argonianina, zamiast Jaszczuroczłeka...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jormungund
Heros
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Sob 17:25, 30 Gru 2006 |
|
Hall napisał: |
Ustalanie z góry jaka klasa czy charakter w jakim mieście ma stacjonować jest trochę ograniczające wolną wolę gracza. Według mnie |
E tam. Pewne zasady muszą panować. Chodzi o to by zachować nieco sensu, spóną wizję. Po 2 gracz będzie miał świadomość obowiązujących klas przy wyborze frakcji. Jeżeli mu nie będą odpowiadać - wybierze inną frakcję.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|