Forum Nizgar MMORPG Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Złodziejstwo itd. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Xeris
Zaawanoswany



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 152 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mamusi i tatusia

PostWysłany: Czw 18:21, 28 Gru 2006 Powrót do góry

-Kyorl zaproponowała klasę złodziej/łotrzyk chciałbym odrobinę to rozwinąć.

Przede wszystkim kwestia charakteru postaci, złodziejem może stać się tylko osoba o charakterze złym, bo wszyscy jesteśmy świadomi że Robin Hood co kradnie bogatym i oddaje biednym w nizgarze nie istniał, nie istnieje i zapewne istnieć nie będzie.

I tu innowacja, dodałbym dla złodzieja opcję 'włamania' tu nasuwa się od razu myśl "Robie złodzieja!", lecz życie nie jest takie piękne, szansa na same dostanie się do domostwa, jest zależna od zręczności, oczywiście jeżeli mało zręczna osoba próbuje się dostać do czyjegoś domostwa, może zostać zauważona przez właściciela, lub życzliwego sąsiada, a kara za schwytanie jest spora! O wiele większa niż za nieudaną kradzież kieszonkową.

Kolejną przeszkodą na drodze do skarbów ^^ jest nasz chowaniec, sprytne chowańce mogą bronić naszego domu, utrudniając prace złodziejowi! Zwiększy to ruch na rynku chowańców i pozwoli zarobić treserom.

Aby całe przedsięwzięcie miało sens, należy zrobić zasadniczą zmianę otóż wywalić możliwość chowania pieniędzy w banku i zastąpić ją czymś w stylu skrzyń znajdujących się w domu, no i w tym miejscu muszę wycofać się odrobinę z mojego wcześniejszego pomysłu na zwiększenie ceny domów.
Od tego momentu domy będą tańsze i bardziej dostępne, lecz uwaga! Ilość ich jest ograniczona! Zwiększy to znaczenie innych miast królestwa, które zawsze stają w tyle za stolicą. Ograniczona ilość domów zwiększy ruch na rynku, i większą elastyczność gry, no i oczywiście więcej pracy dla ewentualnych włamywaczy.

-Kosztowności i znaleziska, idąc za myślą Bilkinss-a chciałbym zaproponować aby z napotkanych potworów, poza ekwipunkiem, wypadały również najróżniejsze kosztowności, skrajny przykład:

-Pokonałeś Mrocznego Paladyna <- chyba tak się to zwało Very Happy, pierdu śmierdu.
-Otrzymujesz, x PD, x SZ, 2 Brylanty.

Kamienie szlachetne są bardzo rzadkim prezentem z walk, lecz niezwykle użytecznym. Podzieliłbym je na kilka klas, np. Diamenty utwardzają ekwipunek zwiększając wytrzymałość, rubiny wbudowane w różdżkę nadają dodatkowe obrażenia od ognia, szafir nadaje obuwiu lekkości itd. (inwencja wasza).
Z kamieni można tworzyć naszyjniki i pierścienie, zwiększające statystyki postaci!
I tutaj pojawia się zastosowanie dla Jubilerstwa(Kyorl - Projekt v.1), jubilerem może stać się rzemieślnik, a więc dodatkowa opcja, tzn. każdy może się nim stać, tylko że rzemieślnicy mają więcej zdolności w tej dziedzinie.

Inne kosztowności mogą również wypaść nam z potworków, i one służą do ozdabiania domu, tu też mogą zostać skradzione przez osoby trzecie!

Paser - Skradzione przedmioty mogą zostać sprzedane u pasera, i tylko wyłącznie u niego, zwykły kupiec nie jest zainteresowany kupnem.
Paserem może być NPC, lub dodać to jako klasę postaci(Kupiec).

Trochę pogmatwane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 18:27, 28 Gru 2006 Powrót do góry

Z utwardzaniem nachodzi to nieco na pomyśł Nym w związku z naprawą sprzętu. Więc jestem za. Pozwoli to wyrobić renomę rzemieślnikowi. Bo takiemu to trzeba ufać. Wiec trafienie takiego w klanie to prawdziwa gratka. Umożliwi to walkę klanów o członków.[/i]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Foryn Glinith
Wtajemniczony



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:18, 29 Gru 2006 Powrót do góry

Xeris napisał:
Przede wszystkim kwestia charakteru postaci, złodziejem może stać się tylko osoba o charakterze złym, bo wszyscy jesteśmy świadomi że Robin Hood co kradnie bogatym i oddaje biednym w nizgarze nie istniał, nie istnieje i zapewne istnieć nie będzie.
Buuu! Co się stanie ze mną? Nie ma to jak Foryn i jego osobiste poczucie dobra :<. Ograniczanie klas ze względu na wybrany charakter jest sztuczne i ssie mocno :<. Reszta jest bardzo fajna, dodałbym jeszcze tylko wspominane już przeze mnie Zabezpieczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Averill
Półbóg



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków

PostWysłany: Pią 11:08, 29 Gru 2006 Powrót do góry

@ ograniczenie charakteru -> nie tylko zły ale także kazdy chaotyczny^
@ domy -> i tu zadziałały by moje działki, na których owy domek można postawić, ilość ograniczona
@ klejnoty -> niezłe
@ chowance też spox ;P
@ dom można by było baaardzo mocno rozbudowywać... kuować mocnejsze zamki, drzwi, płapki, dobudowywać skrzydła.. ale musiał by się on mieścić na całe wykupionej posesji^ jeżeli mamy dwie obok siebie, no to na dwóch...Wink
@ okradanie domów -> proponowałbym także dodać wybór rodzaju ataku jaki złodziej chciałby wykonac.. np: przez balkon, drzwi, okno w piwnicy.. no i ekwipunek złodziejski -> wytrychy, liny, diamenty do przecinania szyb, drogie, ale ciche Wink. więc jeżeli złodziej wybrał by opcję przez balkon, musi mieć linę. jeżeli miałby diament lub poooorządny wytrych, to drzwi czy okno by spokojnie sobie otworzył.. później tylko zabawić się z chowańcem, którego w domu trzymamy, spróbować przejść niezauważonemu lub po prostu zabić, no i walka z płapkami, które przy dużej inteligencjii czy zrecznosci mozna wykryć, jak masz szybkosc i zrecznosc nawet jak płapka zadziała, moze się uda odskoczyć.. no i na koniec walka z zamkiem w skrzyni. Wink jednym słowem, okradanie domów było by jakby rozbudowaną przygodą. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Averill dnia Pią 11:35, 29 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kyorl
Zaawanoswany



Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: V`eldrinnvelkyn | Wuwu-a

PostWysłany: Pią 11:30, 29 Gru 2006 Powrót do góry

Niechce mi się już pisać co jest dobre a co genialne, jedynie przyczepiłabym się do charakteru dla złodzieja - Zły + Neutralny, tak sądzę. A także do kupca - NPC byłby lepszy, niż rzesza "żywych ludzi" ^^''


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jormungund
Heros



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 338 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 17:47, 29 Gru 2006 Powrót do góry

Ave, nieco przekombinowałeś. Nie wiem czy Baza Danych by to wytrzymała.
A i roboty przy tym co nie miara.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Xeris
Zaawanoswany



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 152 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mamusi i tatusia

PostWysłany: Pią 18:18, 29 Gru 2006 Powrót do góry

No to kilka sprostowań, faktycznie zły + neutralny (wszystkie chaotyczne ewentualnie) będą lepsze. Ave wszystko ładnie, pięknie, ślicznie i namiętnie gdyby nie, że dom ma być ostoją spokoju, raczej nikt nie chce montować w 'własnych czterech ścianach' armat i broni masowej zagłady złodziejstwa ^^, a po za tym zbyt duża ilość 'duperelków' mocno zalatuje simsami, co nie przystoi grze fantasy, a okradanie domu trochę byłoby zbyt przekombinowane, w moich planach miałoby to być jasno, szybko i przyjemnie ^^, a zabijanie chowańca ograniczyłbym tylko do poturbowania, nikt raczej nie chce tracić owoców ciężkiej pracy, więc nikt nie będzie się na to narażał wprowadzając pupilków do domu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Averill
Półbóg



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków

PostWysłany: Pią 18:26, 29 Gru 2006 Powrót do góry

xeris... a czy gdybyś był baardzo bogady, nie chciałbyś jakoś ubezpieczać swoich bogactw? nie masz kamer ani alarmów.. a puapki... przecież niewidoczne... w podłodze, ścianie... heh nie wiem co w tym złego Wink no a co bazy danych.. zawsze wato spróbować, a urozmaicenie to nie małe Wink w każdym razie.. po takich zmianach dom, pole, były by bardzo waznymi zeczami w grze. handel ziemią by kwitl, już zresztą gdzieś to pisałem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Xeris
Zaawanoswany



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 152 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mamusi i tatusia

PostWysłany: Pią 19:39, 29 Gru 2006 Powrót do góry

Z domu pole bitwy zrobić chcesz xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Averill
Półbóg



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 354 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wasilków

PostWysłany: Pią 20:31, 29 Gru 2006 Powrót do góry

... ufortyfikowane 4 kąty ;P dom dom dom.. zebbys zobaczył chate mojej sosiadki.. oomg.. piekna Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wazz
Heros



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:24, 02 Sty 2007 Powrót do góry

A Wassik spiący na kanapie pod oknem w domu Jorma?
Co w tedy gdy w domu jest włąsciciel? Bądz lokator. czy zlodziej moze podjąc z nim walke, i kiedy własciwie właściciel/lokator zostanie obudzony przez złodzieja?
Powinno to zależeć od... inteligencji? szybkości? zreczności? nie wiem. Ale napewno nie od przypadku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)